Evet arkadaşlar Galatasaray - Sparta Prag'ı son dakikada Icardi'nin golüyle 3-2 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray - Sparta Prag'ı son dakikada Icardi'nin golüyle 3-2 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Maç genel olarak her iki taraf adına iyiydi. Top hskimiyetini genel olarak elimizde tuttuk. Fakat hızlı ve hatasız kontraataklar yapan rakip yavaş olan defansımızı süratli bir şekilde geçiyordu. Bu yavaşlığın da en büyük sorumluları Berkan ve Nelsson idi. Özellikle Berkan sol tarafta zayıf kalıyordu Muslera dikkatli olmasaydı Berkan ın sol beki tutamaması sebebiyle maçı kaybetmiş olacaktık. Yine burada Okan hoca yi sorumlu tutuyorum Berkan sol bekte rakiplerine karşı koyamıyor iken zayıf kalırken buna bir çözüm bulmaliydı. Ama Berkan 90 dakka sol bekte kalmaya devam etti. Onun haricinde maçta herkes iyiydi. Kerem bile bugün gözüme girdi biraz adam geçebiliyordu bu maçta, süper ligde bir adam bile geçemeyen kerem bugün Sparta Prag in adamlarını zaman zaman geçiyordu ne hikmetse 😂
kırmızı kart yüzünden berabere oldu neyseki son dakkalarda onlarda kırmızı yiyince öne geçtik.. genel olarak.. oyun kuramadık kerem demirbay ön liberoda zayıf kalıyor vede savunmanın arkasına atılan toplarda epey açık veriyoruz.. adamlar çabuk kapanıyor.. kısaca birbirimizin hatasını örtemiyoruz
Cevap
12Cevap
Maçı güzel buldum ama riskli bir skor
Çok güzel maç oldu atanın ve tutanın iyi olunca bir şekilde kazanıyorsun böyle
Kerem iyi performans gösterdi. Icardi de uzun aradan sonra sahada etkili oldu. Hakem sağolsun birde.
Okan buruk farkı İsmail Kartala 50 kere daha sövdüm izlerken
Kötü futbol iyi sonuç sağ ve sol kanat yok icardi ölü win win
ICARDI bu maçta iyiydi. Golleri onun sayesinde bulduk. Tüm golleri ya o attı ya da en kritik hamleleri yapıp gollerin gelmesini sağladı
Fenerli ya da jk lisin galiba 😂.
Son süper lig maçlarında dediğin gibiydi ama bu maçta bizzat izledim ben bütün kırılma anı paslarını o attı yeminle.
Üstelik süper lig maçlarında ICARDI ye sürekli sert fauller yapılıyor hakem hiçbir şey demiyor. Halbuki fener Alanya maçında Djiku ya hafif bir dokunmaya hemen uyduruk bir penaltı verdiler. Futboldan az bir şey anlayan bir insan bunu bilir kardeşim
Yahu Vallahi de billahi de Djiku ya yapılan müdahaleden çok daha sert müdahale ediliyor ICARDI ye. Eğer Djiku ya yapılan temas faulse ICARDI ye yapılan faul ün kralıdır!!
En tehlikeli atakları onlar yaptı ama verilmeyen penaltı yine var nerede onu anlamadım
Galatasaray kötü oynadı. Takımda hiç bir anlaşma yok. Paslaşmalar berbattı. Çok adam kaçırdılar. Orta sahadan bozma beklerle olmuyor. Kazanmış olmaya sevindim.
Karsi takima 1den fazla kırmızı kart gelmesi şazimdi ama hakem sayesinde bi b@k olmadı
İyi bir skordu ama rövanşta yazık oldu
Bir fenerbahçeli olarak sevindim
Bu gs rövanşta elenir
Elendi bile
1 hafta önceden söyledim zaten
Teşekkürler gardaşım
Ben bu kadar ballı takım görmedim
Bu sene UEFA'yı alabilir
Aşırı keyifli maçtı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?