Sporum sizce yeterli mi lütfen deneyimli olanlar yazsin?

Sabah 06:40 de işe giden biriyim. Bu yüzden 5:50'de kalkıyor spor yapıyorum. 4x30 dambıl kaldırıyorum. Daha sonra arka kol çalışması ile 1 set 30 dambil yapıyorum. Sonra 30+30 toplamda 2 defa şınav çekiyorum. Zaman, ucu ucuna yettiği için daha fazla yapamıyorum. O anlık yorulsam da, eskisine nazaran çok daha çabuk toparlaniyor kaslarım bu yüzden acaba yetersiz mi diye düşünüyorum set mi arttirsam, ağırlık mi bilemedim? Ama sabahlarıda çok aşırıya kaçamıyorum çünkü kalkar kalkmaz başlıyorum spora.

Sporum sizce yeterli mi lütfen deneyimli olanlar yazsin?
Cevapla