Spora başladım kendi çayımı kalkıp kendim alıyorum, birden yüklenmek de istemiyorum o yüzden demliği de yanıma aldım oh mis gibi?

Sizce İyi yapmışmıyım?
Spora başladım kendi çayımı kalkıp kendim alıyorum, birden yüklenmek de istemiyorum o yüzden demliği de yanıma aldım oh mis gibi?
Güncellemeler
1 yıl
,,,
Güncellemeler
1 yıl
,🌸🌸🌸
Spora başladım kendi çayımı kalkıp kendim alıyorum, birden yüklenmek de istemiyorum o yüzden demliği de yanıma aldım oh mis gibi?
Cevapla