Makyaj yapıp dışarı mı çıksam, evde dizimi kırıp çay mı demlesem?

Psikoloğum bozuk, ankastre bozukluğum arttı. Hangisi iyi gelir bu moralmanlarıma? 🤔

Makyaj yapıp dışarı mı çıksam, evde dizimi kırıp çay mı demlesem?

#Edameda 💄

Güncellemeler
+1 yıl
"Kır dizini otur dibimde, kalk kız çay demle" diyen yarim nerdesin :dd
Makyaj yapıp dışarı mı çıksam, evde dizimi kırıp çay mı demlesem?
Cevapla