4 aydır spor yapıyorum 85 kilodan 65 kiloya kadar düştüm. diyet yapmadım hiç çünkü ben kendimi kısıtlayamam öyle gelemem sıkıntıya... spor yaptım düzenli olarak, dengeli beslendim ve her besin grubunu tüketmeye özen gösterdim. az yedim öz yedim. tabi azalttım bir paket çikolatayı bitirirdim günlük 1-2 dilim yemeye başladım o da bitter mesela.. yani kendini kısıtlama az olmak şartıyla tüket sporunu da yap diyet çok birşey değil bana göre diyette kendini sıkıyorsun ve şart koşuyorsun bu seni daha istekli yapıyor bir dilim pasta yesen doyarsın diyettesin diye 1 bütün pasta yiyiyorsun o misal :D
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ekmeği bir türlü krsemedim günde iki dilim tam buğday yiyorum napıcam
Benim iştahım değişmiyor adetli olunca bence insanlar fazla abartıyor bu iştah olayını. İnsanlar öyle diye diye kiz kendini mecburen iştahlı olmak zorunda hissediyor adetli olunca
En İyi Cevaplar