Rfs 2 - Galatasaray 2... Sarı kırmızılılar rezalet şekilde 2-0 önde olduğu maçı kazanamadı! Bu kepazeliğin sorumlusu kim?

Evet arkadaşlar Galatasaray deplasmanda 2-0 önde olduğu maçta köy takımı Rfs ile 2-2 berabere kaldı! Galatasaray'ın savunması çöp gibi özellikle sanchez rezil bir oyun oynamadı! Galatasaray'ın oyunu da rezaletti! Kimse çıkıp bu takım avrupa ligini alacak falan demesin!!!

Rfs 2 - Galatasaray 2... Sarı kırmızılılar rezalet şekilde 2-0 önde olduğu maçı kazanamadı! Bu kepazeliğin sorumlusu kim?
Rfs 2 - Galatasaray 2... Sarı kırmızılılar rezalet şekilde 2-0 önde olduğu maçı kazanamadı! Bu kepazeliğin sorumlusu kim?
Cevapla