Evet arkadaşlar Galatasaray deplasmanda Başakşehir'i 2-1 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray deplasmanda Başakşehir'i 2-1 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Ben galatsarayliyim dün maçı izledim Galatasarayı hiçbir maçını cocuklugumdan beri kacirmayan biriyim açıkça konuşmak gerekirse dünkü maç berbattı neden diye soracaksın şimdi sen sormadan ben aciklayiveriyim çünkü dün yorgun birtakım gördüm ben sahada basaksehir biraz daha zorlasa maçı kazanırdı galatasaray en kötü haliyle bile kazanan birtakım ama nelson yoktu maçta bunun etkisini yaşadı galatasaray tete her zamanki kadar etkili değildi bu maçta çünkü biz Avrupa takimlariylada mücadele ettiğimiz için galatasaray yoruldu bütün takımlarla mücadele eden birtakım galatasaray çok efsane birtakım ölüsü bile bütün takımları yener Galatasaray'a icardi geldiği günden beri icardiyi tanımayan yoktur herhalde fenerlilerin Beşiktaşlılarin korkulu rüyası kendisi hepsi icardiyi almak istiyor satın almak istiyor icardi ne dedi biliyomusunuz ben galatasaray seyircisini çok sevdim başka takımlara gitmeyecegini duyurdu bu 1. si bizde ocardi olduğu sürece siz bizi bütün maçlara çıksanız da yenemezsiniz bu2. si 3. su sacha bohey diye bir futbolcu var ayaklarinda topu çevirip öyle atak bir oyuncumuzki aşırı atak bir oyuncu nerede napacagini bilir bence biz maça çıkarken turk oyuncuları takıma almamaliyiz bir tane bile turk futbolcu olmamalı Galatasarayı başarılı yapan budur benim takımım kaybetmez yarın birdaha maça çıksın yine kazanırız fenerbahce Beşiktaş bunlar pili bitmiş takımlar galatasaray zirvede cocuklugumdan beri kupa kazanıyoruz biz her sene kupa kaldırırken fenerliler ağlıyordu hiç unutmam ilkokul 5. Sınıfa gidiyordum sonra bir fenerbahceli biri ağlıyordu maçı kaybetmişler lan niye ağlıyor bu dedim fener maçı kaybetmiş kupayı alamamislar dedi rumeysa bana rumeysa sen burada bekle dedim ben geliyorum gittim tenekeden kupa yaptım bu çocuğun eline verdim galatasaray varken sen daha çok tenekeden kupa kaldirirsin dedim canım daha çok ağlamaya başladı bebek gibi rumeysa diyorki yapma zeynep aglattin çocuğu diyor ama çok komikti o yüzden galatasaray kaybetmez keşke fatih terim olsaydı bak hakkını yemeyelim Okan buruk güzel maç hakimiyeti var güzel yönetiyor takımı ama fatih terim kraldır bu işte fatih hocayı getirecen arda turani getireceksin arda turan Galatasaraya gönüllü yardım eder bu fatih hoca fatih terim geri gelse bütün takımlar iflas bayragini çeker korkuyorlar turkiyedeki en iyi teknik adamdır fatih terim bu gelirse alayının pili biter
Aynen öyle çok haklısın ağzına yüreğine sağlık
Cevap
8Cevap
maç keyifli
Maç çöpdü kusura bakmasın kimse o penaltı penaltı değildi Gs iyi kurtardı paçayı
Aynen kardeşim, hakem ve var yine rezaletti! Mesela berkay'ın kırmızı kart görmesi lazımdı ve penaltı pozisyonunda hiç bir şey yok ama var 2 pozisyonda da devreye girmedi ve ne halt yemeye oradalar anlamıyorum! Yabancı hakemler gelmediği sürece her hafta hakem konuşmaya devam ederiz!
Valla öyle bu lig bu hakemlerle bitmez bence
Çok keyifli değildi ama güzeldi yinede ilk yarı daha iyiydi
Avrupa yorgunluğu varken ancak bu kadar. Hep iyi oynayıp kazanacak değil. Önemli olan kazanma alışkanlığını devam ettirmek
Gs bu oyunla şampiyonlar ligini sonuncu bitirir
Kopenhag alır evinde
Eğer evimizdeki gibi oynarsak kaybederiz
Genel olarak sıkıcı bir maçtı
Tutuk maç oldu
İzlemedim ama iyi oldu
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?