Evet arkadaşlar Fenerbahçe deplasmanda 3-0 kazanarak büyük avantaj yakaladı! Macı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Fenerbahçe deplasmanda 3-0 kazanarak büyük avantaj yakaladı! Macı nasıl buldunuz?

Net skor, etkili futbol ile kazandı. Tur ve ülke puanı ülkemize hayırlı olsun. Skor aldatmasın rakip diri birtakım. FB içerdede kazanarak turu geçeceğine inanıyorum. Artık bir sonraki rakipleri ve ihtimalleri bekliyorum.
eleriz bencede ama adamlar 4 atmış olimpiyakos deplasmanında, ilginç skor bence, hiç maçlarını izlemedim işin açıkcası, bu kagıt üstündeki yorumum. Bu turu geçiğ kurada rakibimiz olabilecek ve eleyebileceğimiz en az 4-5 takım daha var.
düşündümde kurada gelmese daha iyi, iş futboldan çıkıp politik, saha olayları vs provakasyonlara dönebilir. FB ve TR bundan zarar görebilir. Ayrıca çıkarsa burdaki maç başka ülkede oynanması dururmu olabilir. Başkası gelsin...
Cevap
8Cevap
ülke puanı için iyi
Öbür turda da beyin tomografisi çıkabilir rakip olarak.
USG halloldu.
Çok önemli galibiyet umarım kazasız belasız tur atlar
Gol tekrarlarını izledim ve Fenerbahçe'ye hayran kaldım. Ülkemizin hatırına tebrik ediyorum bir Galatasaray 'lı olarak.
içimi eritti yorumun :) ayrıştırırcı dil yerine futboldan keyif alan tatlı tatlı atışmalı bir dil yerini almalı.
Kesinlikle, fanatizme karşı gerçek bir spor severim. Teşekkürler🙏😃
rıca ederim
Fenerbahçe mi tebrik ediyorum 💙💛💙
Tebrik ediyorum
fenerin fikstürü zor bizim kolay ve bunu değerlendirmemiz lazım dediğin gibi aptallık yapmazsa
Rotasyon yapmazsada lig gider ama konferans kupasını da alırmı bilmem
Balonu patlattı Fener
İyi buldum. İnşaallah daha ileriye giderler.
Şahsen böyle bir sonuç beklemiyordum.
İzlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?