Antwerp 0 - Fenerbahçe 3... Uefa avrupa liginde sarı lacivertliler'den kritik galibiyet! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar fenerbahçe antwerp'i deplasmanda ilk yarıda bulduğu 3 golle yendi! Özellikle fenerbahçe bu takımla ilk maçta nasıl berbare kaldı anlamış değilim... Frankfurt'un deplasmanda olympiakos'u yenmesiyle fenerbahçe'nin iki maçını alması halinde hala gruptan çıkma şansı var!
Maçı nasıl buldunuz?
Antwerp 0 - Fenerbahçe 3... Uefa avrupa liginde sarı lacivertlilerden kritik galibiyet! Maçı nasıl buldunuz?
Antwerp 0 - Fenerbahçe 3... Uefa avrupa liginde sarı lacivertliler'den kritik galibiyet! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla