1.75 boyundayım, fitness başlamak saçma mı olur?

Merhaba 1.75 boyundayım 22 yaşındayım, kendimi kısa hissediyorum ve çok moralim bozuk 1.80+ olsam çok mutlu bir şekilde fitnessa giderdim sizce kısa boyumla fitness yapmak saçma mı olur? Zaten kisayim :/ özgüvenim bile düştü
1.75 boyundayım, fitness başlamak saçma mı olur?
Cevapla