Evet arkadaşlar Fenerbahçe ile Galatasaray golsüz berabere kaldı! Maçın ilk yarısında bir penaltı pozisyonu dışında maçta söylenecek bir şey yok! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Fenerbahçe ile Galatasaray golsüz berabere kaldı! Maçın ilk yarısında bir penaltı pozisyonu dışında maçta söylenecek bir şey yok! Maçı nasıl buldunuz?

Gol olmaması bir tarafa maçta pozisyon bile yoktu İki takımda önceliği kaybetmemeli vermiş alatasaray maçtan İstediğini aldı kaybetmedi Fenerbahçe'de liderliğini sürdürüyor O da mutlu bu maçta takımlardan bir tanesi kazanmak zorunda olsaydı Maç böyle olmazdı zaman zaman oluyor yani Fenerbahçe liginden çok gol atan takımı Geçen hafta 4 gol atmış ligin 3 sıradaki takımına Ama bu hafta 4 gollük pozisyon bile yoktu maçta zaman zaman olabiliyor böyle şeyler
- Fenerbahçeli bir oyuncuya temas edersen bu faul olur
- Fenerbahçeli bir oyuncu senden topu alamazsa bu faul olur
- Fenerbahçeli bir oyuncu ceza alanında rakip oyuncuya yumruk atarsa bu normaldir burada oyun devam ettirilir.
-Fenerbahçeli bir oyuncu kendi kendine yere düşerse bu fauldür.
Arda Kardeşler ince ince; Galatasaray'ın her gole giden pozisyonunda Fenerbahçeli oyunculara sırf temas etse bile faul düdüğü çaldı. ''Hadi yine iyisin, iyisin iyisin''
Ucuz kurtulan Fenerbahçeyi tebrik ederim. Kaleyi bulan şutları bile yok!
- Şimdi herkes sussun Ali baba konuşsun..
Maç özetinde İcardi'nin ceza sahasında yerde kaldığı pozisyon verilmedi. Bu bir SKANDAL!
Kesinlikle rezalet! Hedefleri ligi rams park'taki maça kadar taşımak!
Ben maçtan ziyade her pozisyonda rüzgar esse kendini yere atan sarı kırmızı formalı oyuncular gördüm. Algınız batsın! Hele dünya yıldızı diye pazarladıkları İcardi ayakta duramıyor daha. En az 30 defa atmıştır kendini yere. Rezalet!!!
Söylediklerine katılıyorum oyuncular konusunda ama maşallah fenerbahçeli oyuncular ama galatasaraylılar her dokunmada kendini yere attı! Onun için hiç biri avrupa'da oynayamıyor! Sonra'da palavradan var'a yabancı hakem gelsin ama orta hakem türk oldun ve bunu diyende ali koç! Ulan yetersizler bu ligin orta hakemi ve var'ı yabancı olsa fenerbahçe ile galatasaray'ın en az 6 ila 8 puan arasında daha az puanı olurdu! Yani ne ali koç ne de dursun özbek yabancı hakem falan istemiyor, bıraksınlar palavradan numara yapmayı be!!!
Her iki takımın da fizik gücünde inanılmaz düşüş var. Ben fenerli olmama rağmen Konferans Ligi'nde yenilgi aldığımız maçlarda fizik eksikliğinin fazlasıyla göze çarptığını gördüm. Avrupa'daki rekabet konusunda söylediklerine yüzde yüz katılıyorum. İki takım da Avrupa'da devam etmek istiyorsa uzman kondisyoner ekiplerle anlaşmak zorunda devre arasında..
Tamam hakem bu akşam kötüydü tartışabiliriz vesaire ama iki takımın dünya derbisi dedikleri maçta ki rezil oyununa ne demeli? Galatasaray'ın hocası oyunu okuyamayan bir aciz, fenerbahçe'nin hocasının ise bir oyun planı yok, plan Galatasaray top kaptırırsa hızlı atakla gol atmak! Elinde King çöp tadic oynuyor, geçen 3 gol atan batshuayi 90+2'de oyuna giriyor diğer tarafta zaha yedek! Bu nasıl bir korkaklıktır?
kendi sahanda gsye karşı oynuyorsun isabetli şutun yok :D fenerliler resmen kavgaya gelmiş çok faul yapuıyorlar belkide kışkırtmak için. bizi hakemlerle aldıkları takım sandılar herhalde :D
Fenerbahçe bir halt oynamadı kendi sahasında rezalet bir oyun rakibi bekleyip kontra düşünen küçük takımın büyük hocası ismail kartal! Diğer tarafta ise haftalardır bir halt oynamayan ne olursa olsun oyundan çıkaramadığı icardi ısrarı nedir be? Adamın ayakta duracak hali yok! Okan buruk'ta oyunu okuyamıyor, oyuncu değişikliklerinde çok geç kaldı yine! Son yarım saatte bakambu icardi ve maçın başında kaan kerem veya 60'ta kaan değişikliğini beraber yapsa 3 puan alabilirdi ama okan buruk'ta her zamanki gibi yine çok geç değişiklik yaptı! Ziyech'i 85'te aldı neredeyse!
Şikeci gs
Galatasaray tam cehnnemlik
Gs nin helal kupası yoktur
@Adnan83727 aynen uefayıda süper kupayıda bağış yaptılar. şampiyon olamayıp bi halta yaramayan takımların kendi buldukları bahane
Gs hep şikelerle kupa almıştır
Aynen dostum şikelatasaray
@hasan82736 yaw he he siz sütten çıkmış akkaşıksınız köy liginde sonuncu olup kupa mı alcaktınız? tineri az çekin
Ağlamayın
@Adnan83727 ağlayan sensin zaten helal kupa yok diye kupa alamayınca hahah kudurun :D
Cevap
16Cevap
izlemedim bile. çünkü biliyordum böyle olacağını.
bunları izlemektense gider ingiltere 2. lig izlerim
Gsnin penaltısı verilmedi maç Gsnin hakkıydı şaşırmadım hakemlerde hayir yok artik
@cryptoGuy Djiku adamı tokatıyla indirdi maçı izlediğine eminmisin? Ümit özat bile kasten adam yaralama dedi!
@cryptoGuy Ha oyun olarak soruyorsan iki takımda bir halt oynamadı özellikle kendi sahasında olan Fenerbahçe!
hangi pozisyonduki farketmedim
@cryptoGuy Var'da ki kör de ondan! Maçı berabere bitirmek için orta hakem her halta faul çaldı!
@scorpion026 Icardi'ye djiku yaptığı bir penaltı pozisyonu var ama var ne hikmetse yine bir halt görmedi! Onun dışında iki takımın da oyunu rezalet! Galatasaray deplasmanda olduğu için avantajlı diyebiliriz
macı izlerken oyun oynayınca :D elbette heyecan vericek hiç pozisyon yoktu deplasman takımı oldugumuz için 1 puan bize avantaj sadece. dediğin gibi maksatları berabere bitirmek biri yense olan hakeme olacak
şimdi izledim vara gittiği halde buna kırmızı vermeyip penaltı bile vermiyorsa var odası fenere çalışmış Allahtan adamların etkili atakları yok mazallah kkolumuza carpsa fenerlinin biri düşşse anında penaltı olurdu
Peki penaltı diyorsunuzda gs li oyuncular hakemin kararına neden ısrarla karşı çıkmadı? acaba okan buruk ve heyeti neden sesini çıkarmadı hakemmi susturdu 🤔🤔
Maç sonunda tüm oyuncu ve teknik heyet son derece memnundu öyle bir şey olsa hakemin etrafı yangın yeri olurdu , neden öyle şeyler olmadı hakemler feneremi çalıştı 🤔🤔😂😂
@Fenerligenc34 he canım he icardi adamın kolunu tuttu yüzüne vurdurdu. eğer orada kırmızı ve penaltı verilseydi zaten sahanızda rezil olmuştunuz. hakemler berabere bitirdi
Ben pozisyon hakkında birsey söylemedim sadece geri planda olan ya da olmayan tepkiden bahsettim söylediklerimi iyi oku
Ha pozisyona gelirsek evet penaltı adil olmak gerekirse ama neden hiç kimse kılını kıpırdatmadı bu konuda gs camiası olsun hakemler olsun
Bu büyük bir soru işareti
Hemen saldırıyorsunuz
Bir fenerli olarak ben bunu söylüyorsam sen utanmalısın şimdi
Aynı durumun tam tersinde sen ne düşünürdün acaba onuda çok merak ettim açıkçası 🤔🤔
İzledim izledim pozisyonuda iyi biliyorum ben net penalti oldugunu zaten soyledim iyi okursaniz farkina varirsiniz , burada bana yukleneceginize geri planda neler dönüyor onu sorgulayın bence!!!
Ali Koç diyip konuyu saptırmayın değiştirmeyin bu ülkede futbol zaten her şekilde bitik
Ha eğer konuyu başka boyutta konuşalım diyorsanız eyvallah
Ülkemizde sahadan takim çeken başkan sonra hakem yumruklayan başkan ben şahsen utanç verici buluyorum bizim ligimizin geldiği durumu
Hakem hataları bir tek fb ve gs üzerinden yürümüyor diğer maclardada var
Keşke hakemlerde verdiği kararlarda adil olsada her takım hak ettiği yerde olsa genel olarak
37'inci hafta demişsiniz sanki zamanında yapılmadımi böyle senaryolar yapıldı elbette bir burada konusur çenemizi yorariz sadece
@Fenerligenc34 geri plandakiler gösterilmedi ben bile penaltı verilmediğini burada öğrendim yayaıncı kuruluş bahsetmedi bile
@scorpion026 işte ülkemizdeki futbolun hali burada birbirimize bulasmanin hiçbir anlamı yokki utanç verici ligdeki takımları kendilerine göre yonlendirenlerde suç
@Fenerligenc34 tersi olsaydı öyle demicektiniz
Eğer tam tersi fener lehine net penaltı olupta verilmeseydi şiddetle karşı çıkardım
şu an gs lehine verilmeyen net penaltıda olduğu gibi
Eğer gs lehine şu net penaltı verilseydi karşı çıkmazdım kimseyi suclamazdim kişisel olarak benim haricimde başkasının düşündüğü beni ırgalamaz kardeşim
Bu bana sorduğunun aynısını üstte ben sana sordum ve cevabını alamadım senden fakat cevabını alamadığım soru baba yöneltildi şu an ve gönül rahatlığıyla cevap verdim
Hadi sende cevapla bakalım göreyim seni? @scorpion026
@Fenerligenc34 aynı durum olsaydı net olurdum. ama tersi olsaydı binlerce paylaşım olacaktı hakem izin vermedi diye çünkü en cok fenerden görğüyorum. her maç öncesi hakem açıklamasını sadece fener yapıyor.
Burada şu an senden ve benden başkası var mı fikir ve düşünce beyan eden
Yine okumamışsın yazdığımı
Genel konuşuyorsun
Peki madem sana bir şey sorucam?
Karagumrukle oynadığınız maçta karagumruk lehine verilmeyen bir penaltı vardi düşüncen nedir o konuda?
Fenerbahçe ile Galatasaray bu kadar puan farkını hakemler sayesinde yaptı! Bu sene özellikle Fenerbahçe'nin kadıköy'de ki maçlarında ne hikmetse var çalışmıyor! Eğer hakemler adil maç yönetse galatasaray'ın en az 6 fenerbahçe'nin ise en az 9-10 puanı hakem sayesinde alınmıştır! Sonra'da ali koç beyefendi palavradan var yabancı olsun ama sahada ki hakem türk olsun diyor, peki neden? Eyyam devam etsin ki devran dönsün diye! Orta hakem ile var hakemi yabancı olsa Galatasaray'ın en az 6 Fenerbahçe'nin ise 9-10 puanı daha az olurdu!
Ben demiştim berabere bitecek diye ama en azından birer gol atarlar diyordum ben oynasam daha güzel oynardım 😂
Öhm öhm yuh desem?
İzlemedim gram da maç bilmiyorum ama birinden biri birtane olsa atsaymış bari 🤦🏼♀️
Valla izlemedim ki
Beşiktaşlıyım o da sürekli çuvallıyo ya..
Güreş turnuvası izledik iki takımda pek iyi bi oyun koymadı ortaya bence
Berbat aşırı sinir bozucu bir maç oldu hiç keyf alamadım
Araplardan başka kimsenin almadığı bu ligin tepedeki 2 takımı al sana marka değeri tatsız tutsuz bir maç. Rezalet
Morelsizdi iki takımda ama fenerbahçem güzel oynadı.
Nerde eski izlediğimiz derbiler... GS ye yine haksızlıklar yaptılar 🙄.
Ben paramı aldım gerisi ilgilendirmez beni 🤣
Eyw
Batshuayi çookkk geç girdi oyuna
Bu saçma sapan ligin ertelenmesi ve hafta içinde oynanmasından dolayı bu maçı çok etkilediğini düşünüyorum. Derbi de pek keyif ve hava yoktu 45 faul vardı sadece..
Şikeci gs
Hakem GS yi tuttu yoksa biz kazanırdık
küfür ederek belli ediyorsun Galatasaray li olduğunu Max Galatasaraylı maç bizim hakkımızda şimdi ağlayıp zorlamayın bizim hakkımızdı diye şikeci gs liler sizi
@hasan82736 Ne galatasaray'ı onlarında nasıl maçlar kazandığını haftalardır söylüyorum! Fenerbahçe ile Galatasaray hakemlerle bu kadar fark öndeler! Ama bu akşam galatasaray'ın penaltısı ve verilmeyen bir kırmızı karttan dolayı hakkı yendi! Onlarda geçen hafta karagümrük maçında hakemden nemalanda! Fenerbahçe'de son dönemde sivas ve trabzon maçları ortada ama ben yemem bu numaraları bırakın mağdur ayaklarını!
İlk defa sıkıldım bir maçtan
Kaybettiğim 2 saatime yanıyorum
Hayatımda izlediğim en sıkıcı derbiydi
Bir saat boşa gitti 🙄
Rezillik resmen sözde derbi
Sıkıcı geçti
Aynen maalesef,
Vasat kelimesi bu maça en çok yakışan yorumdur.
Her 0-0 biten maç sözde dünya derbisi olsaydı😂
Evet rezaletti ama hâlâ Türkiyenin en büyük derbisi 😀
Djikunun hareketide penaltı normalde neyse 😂
Fıştırık bir maçtı
Bizim kedileri pisi pisi diye çağırmaktan usanınca fışt fışt diye çağırıyorum bazen ordan çıktı jdjd
Maçın skorunu Fener belirledi.
Sıkıcı
geçmiş olsun
İğrennçti boşa giden zaman
Rezalet oyun
Ben beğenmedim
Kalite yoktu
bomboş maçtı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?