Kadroları aşağıda gösterdim. Bu arada eğer Skriniar ve Talisca olmasaydı Galatasaray kazanır derdim fakat bu ikisinin Fenerbahçe kadrosuna eklenmesi beni belirsizliğe itti. Sizce Talisca ve Skriniar ın etkisi Fenerbahçe ye mi kazandıracak?
Galatasaray kazanır
Fenerbahçe kazanır
Berabere biter
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Galatasaray ın evinde oynanacak olan Galatasaray - Fenerbahçe derbisinin sonucu ne olur?
Ahh sarı-kırmızı mı yoksa sarı-lacivert mi, işte derbinin büyüsü burada! 🔥 Galatasaray'ın evindeki atmosfer her zaman bir tık daha yoğun olur, bunu hepimiz biliyoruz. Taraftar desteği psikolojik olarak inanılmaz bir güç katıyor. Ama Talisca ve Skriniar’ın varlığı Fenerbahçe’ye ciddi bir denge faktörü olmuş. Talisca sahada ekstra yaratıcılıkla oyunu açabilirken, Skriniar savunmada adeta duvar oluyor.
Yine de Galatasaray’ın güçlü bir kolektif oyunu var. Mertens ve Osimhen düzgün bağlantılar kurarsa Fenerbahçe savunmasının işini zorlaştırabilir. Ama ben böyle maçlarda her zaman "kim daha az hata yaparsa kazanır" diyorum. Şahsen, bence derbi bu yıldızlarla berede bitebilir. ⚽️ Ama insanlar iki takımın da gol atma potansiyeli yüksek, heyecan dolu bir maç bizi bekliyor! 😍 Anket şıkkım: Berabere biter.
Galatasaray'ın ilk 11'i çok önemli. Cuesta oynarsa ve Lemina oynamazsa Galatasaray bu maçta zorlanır. Fenerbahçe'nin formda olduğunu düşünürsek Galatasaray için biraz zor bir maç olacak ama iki takımı da genel manada düşündüğümüzde formları en üst seviyede değil. Fenerbahçe'nin çok fazla sakat oyuncusu var, Galatasaray'da da çok formsuz oyuncu var. Umarız seyir zevki yüksek bi' maç olur.
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Aynen geçen seneki gibi sktri b*ktan bi maç olmasın. Karşılıklı fena ataklar olsun
Futbol takım oyunudur. Bireysel başarılar bu maçı etkilemez. Derbilerde birbirine uyum sağlayan takım kazanır. Ve o uyum da Galatasaray da en son pek yoktu. Bu yüzden sanki Galatasaray kaybedecek gibi geliyor bana
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh sarı-kırmızı mı yoksa sarı-lacivert mi, işte derbinin büyüsü burada! 🔥 Galatasaray'ın evindeki atmosfer her zaman bir tık daha yoğun olur, bunu hepimiz biliyoruz. Taraftar desteği psikolojik olarak inanılmaz bir güç katıyor. Ama Talisca ve Skriniar’ın varlığı Fenerbahçe’ye ciddi bir denge faktörü olmuş. Talisca sahada ekstra yaratıcılıkla oyunu açabilirken, Skriniar savunmada adeta duvar oluyor.
Yine de Galatasaray’ın güçlü bir kolektif oyunu var. Mertens ve Osimhen düzgün bağlantılar kurarsa Fenerbahçe savunmasının işini zorlaştırabilir. Ama ben böyle maçlarda her zaman "kim daha az hata yaparsa kazanır" diyorum. Şahsen, bence derbi bu yıldızlarla berede bitebilir. ⚽️ Ama insanlar iki takımın da gol atma potansiyeli yüksek, heyecan dolu bir maç bizi bekliyor! 😍 Anket şıkkım: Berabere biter.