Sakıncası yok ama gerek de yok.. günlük alması gereken proteini zaten normal besinler ile alabilir ki spor yapmadığı için bu daha kolay olur.. ama tabi ki aşırı içerse alerji ya da aşırı proteğinden kilo alımı da olabilir.. çünkü harcanmayan protein genelde yağa dönüşüyor zaten