Evet arkadaşlar Beşiktaş - Antalyaspor'u deplasmanda yıldızları aboubakar ve cenk tosun'un golleriyle 3-1 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Beşiktaş - Antalyaspor'u deplasmanda yıldızları aboubakar ve cenk tosun'un golleriyle 3-1 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Beşiktaş alışkanlık haline getirdi bunu. İlk yarı avans verip heveslendiriyor sonra ikinci yarıda çakıyor. Aboubakar tartışmasız bu ligin en etkili forveti.
UEFA Beşiktaş ın haklı talebini değerlendirirse banko şampiyon olur aksi halde bile şu an renklileri korku saldı.
Ayrıca Mete Kalkavan yine Beşiktaş aleyhine çalıştı.
Aboubakar'ın penaltı beklediği pozisyonda, devam kararı doğru mu?
🗣️ Deniz Çoban: "Penaltı gerekir."
🗣️ Bülent Yıldırım: "Penaltı gerekir."
🗣️ Seçim Demirel: "Penaltı gerekir."
Ayrıca ilk yarı Fernando ikinci sarıdan atılmalıydi.
Önümüzdeki hafta da hükmen 3 puan alacak ve zirve yarışı daha reenklenecek.
şampiyon beşiktaşşşşşşşşş ama iki maç fazlası var ne olacak şimdi,* :D
Zaten başkan aklını kaybetmiş zavallı fikstürü yeniden yazalım olmadı uefa gitcem olmadı hakemleri kendisi seçsin yahu ayıp ayı insan utanır ben utandım beşiktaşlı olarak
Mükemmel bir maçtı. Bünyamin'in oyundan atılmasıyla da mücadele kaldığı yerden devam etti. Kimisi Beşiktaş şampiyon olmaz diyor şu anda liderliğe geçti..
Keşke bazıları da sizin gibi seviyeli olabilse..
Cevap
28Cevap
Maçı iyi buldum
Bakmaya değil atmaya geldim diyooorr abouubakaaarrr 🦅💪
Tebrikler Beşiktaşım yine çok güzel maçtı 🖤
Bu sene şampiyon görelimmm seniii 🖤🤍🖤🤍🖤🤍
Ay böyle devam etsek renkliler tökezlese öffff beee
@Konrad027 manifestliyorum inanın inş yani
Hatay ve Antep maçları tüm takımlar için adil yapılırsa Beşiktaş şampiyonluk potasındadır.
👏👏
Adetletli olan kaybedilen maçlara 3 puan vermek ya da kazanılan maçlar dan 3 puan silmek değildir. Beşiktaş iç sahada tüm sezon da ortalama kaç puan aldıysa oynanmayan maçlarda o puanı alsın iç saha performansı kaç 2,7 ise 2,7 versinler Galatasaray da deplasmanda ortalama kaç puan alıyorsa onu versinler 2,1 ise 2,1 asıl adetler bu olur.
Fenerbahçe'liyim biz hak etmedik ama Beşiktaş şampiyon olursa en az fener olmuş kadar olurum hakkıyla layıkıyla futbol oynuyor adamlar.
Zevkle izledim gururum katlandı böyle devam ins 🦅🖤🤍❣️
Şampiyonluk iddasını devam ettirmek istiyen Beşiktaş yoluna dolu dizgin devam ediyor!
Arkadaşlarım Antalyaspor sahasında izlemeye davet etti fakat yenileceğimizi biliyordum. 😏
Maçı izledim, ilk yarısında çok kötü oynadık ama ikinci yarıda açıldık
2 maç fazlasıyla 2 puan geride Gs’de Fener bile eksik maçlarını alırsa 5 puan önünde 2. olursa ne alâ şampiyonluk hayâli kuran Small club taraftarları yoktur herhalde neyse gülmeyeceğim. 🙃
Kartal zirve sever ama bilmiyor ki aslan kartal düt.
Adamlar çatır çatır top oynuyor valla helal olsun. Hep söylemişimdir bu lıgin kralı ne İcardi ne Valencia’dır tek kral Aboubakar’dır
Şampiyonluk beklentimiz var...
Hayırlısı diyelim
Cenkle abubakar iyi uyum sağladı ha
abu bakmaz abu cakar abubakar abu saplar
kesinlikle affetmiyo
Maçı izlemedim ama tebrikler Beşiktaş’a🥳
2. yarı beşiktaş alır dedim dogru tahmin etmişim
Kartal gol yemeden gol atamıyor
maçı izlemedim ama beşiktaşın alacağı belliydi
Beşiktaş im yine gururlandirdi⚫⚪
Bu beşiktaşın sağı solu belli olmuyor.
Güzel maçtı belki bu yıl Beşiktaş ikinci olabilir
Beşiktaş yine bildiğimiz gibi
Güzel bir maç oldu
İzlemedim ama Beşiktaşım oley 😂😂 🦅
Tebrik ederim Beşiktaş'ı
Fazla havalandı bunlar :)) kırmızı işlerini kolaylaştırıp yendiler bi şekil
Maçı internetten açıp buldum
Kırmızı kart olmasaydı zor alırdı.
Adım adım şampiyon olacağız inşallah
yine geriden geldik :)
Tebrikler kartalıma
abou bakmaya değil atmaya geldi🥳🦅
Şampiyon CIMBOM yazdiracagiz
İzlemedim.
Izlemedim
Vasat
süper lig kaliteli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?