Ben bu vücudu 3 ayda toplarım sen 8 ayda toplarsın. Yani bu tamamen senin elinde. Ben plan programlı ilerlerim. Yediğim bütün besinleri ölçer tartarım. Kaç gram karbonhidrat, protein içeriyor onları öğrenirim. Böylelikle gelişimi 3-4 kat hızlandırabilirim. Yani ne kadar araştırarak yaparsan bu sporu işin o kadar kolaylaşır. Sabaha kadar antrenman yapsan yine yetmez. O vücuda protein girecek. :))
Damarlı, yağsız bir vücut için iyi bir beslenmeyle en kötü 4 ayın var. 4 ay sabredersen güzel sonuçlar alırsın. Low carb diyetini öneririm. İşini daha kolaylaştırır. Diyetin ilk birkaç günü düz duvara tırmanırsın fakat dirayetli olursan güzel sonuçlar alırsın
En az yaklaşık beş ay lazım peki daha fazla biraz bile düzelmesi için gerekiyor yani vücut öyle hızlı hızlı olan bir şey değil ben neredeyse iki aydır gidiyorum hala çok bir ilerleme yok haftada dört gün gidiyor olmama rağmen
3 aya sporla uğraşıyoruz abi işte ya modunu alır 6 aya kaç basiyodun abi şimdi sen maks soylemlerini alırsın 😂 çok çok yağlı degilsin hızlı form alabilirsin gibime geliyor.
değil boyun normal kanka tavsiye etmem almanı ben aldım evde pek olmuyor ha nesela 1 2 ay spor salonuna gidersin biraz hem yaoacagın hareketleri oğrenirsin hem vucudun alışır omzaman eve eşya alırsan olabilir
Yüzün dolgun olması güzel gözükmüyor bana göre erkeklere kemikli yüz yakışıyor zaten uzun boylu insanların genelde çocukluktan beri yaptıkları bir spor oluyor zayıf uzun boylu çok az insan gördüm
Siz kadınlar bize yakışıklı gelmeyen erkeklerden hoşlanıyorsunuz genel olarak kalabalıkta falan çok görüyorum kız çok güzel ama yanındaki o kadar yakışıklı değil
Annem Rus babam Türk annemin Rus olmasından kaynaklı bir beyazlık var bende saçlarım kumral ama yakışıklı değilim buna rağmen her otübüse bindiğimde beni kesen kız oluyor :)
Birine aşık olmak ya da sevgili olmak için tipinin mükemmel olmasına gerek yok bunu anlamadığıniz için kız güzel erkek çirkin ya da kız çirkin erkek yakışıklı gibi yorumlar yapıyorsunuz