
Arkadaşlar daha önce hiç spor yapmadım Bodybuilding yapmaya başladım yaklaşık 1 ay oldu full düzenli beslenme düzenli antreman sırt şekil almaya başlamış mı yoksa hevesle benmi gözümde büyütüyorum? Devam etmelimiyim vücudum uygun mu sizce?

Arkadaşlar daha önce hiç spor yapmadım Bodybuilding yapmaya başladım yaklaşık 1 ay oldu full düzenli beslenme düzenli antreman sırt şekil almaya başlamış mı yoksa hevesle benmi gözümde büyütüyorum? Devam etmelimiyim vücudum uygun mu sizce?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bende basliycam bulkun ebesini belle.
Kardiyoyu çok uzatma.
Yulafa aban karbonhidrata ekmeğe aban 3-4 ay sonra kendini çekip at farki goruruz. Spor gibisi yok kardeşim yok.
Devam edersen şekil alır zaten bunun bir süresi olamaz bırakırsan yine şekil bozulur öyle ben yaptım oldu deme süreklilik şart
Kesinlikle bro
Sırtındaki tırnak izleri de neyin nesi seni çapkıııııığııınnn rhxv
ya hahahaha
Önceki halini görmemiz lazım
Öncesi ve sonrası olsaydı keşke
henüz çok başındasın devam et
Ğuzel