Squat yaparken ağırlığı kalçamda değil bacağımda hissediyorum yanlış mı yapıyorum?

Smith machine squat hareketinde ağırlık 20 kg basıp yapıyorum ama kalçamda hiç ağrı hissetmiyorum sadece bacaklarımda bi yanma hissi oluşur sanki kalçadan çok bacak çalıştırmışım gibi, bunun doğrusu öyle mi yoksa ben mi yanlış yapıyorum
Squat yaparken ağırlığı kalçamda değil bacağımda hissediyorum yanlış mı yapıyorum?
Cevapla