
FIA'nın kurallar üzerindeki belirsizliği nedeniyle RedBull pit duvarı ve Max yarım puan dağıtılacağını sanıyordu. Öyle ki son turlarda Max pite girip lastik değiştirmek mümkün mü diye sordu. Belli ki en hızlı tur puanını alıp avantaj sağlamak istedi kendisine.
Eğer yarım puan alınacağını zannettiği için pite girip Leclerc ile mücadeleye girse ve geriye düşse şampiyonluğu önümüzdeki yarışa kalacak ve çok ufak ihtimalle de olsa riske girecekti.
Bunların dışında yarış içerisinde gerçekleşen olaylar;
- Gasly'nin kurtarma aracı ile yaşadığı tehlike
- Başlangıç anındaki kazalar
- 2 saat boyunca yaşanan red flag
- Son ana kadar tam mı yoksa yarım mı verileceği belirsiz puanlama
- Leclerc'in son şikanda aldığı ceza
- Mick Schumacher'in kısa süreli heyecan yaratması
- Latifi'nin ilk puanlarını alması
Tüm bu yaşananlar ve sezonun şu ana kadar olan kısmı hakkındaki düşünceleriniz neler?
Max Verstappen'in şampiyonluğu size neler hissettirdi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer