
Her yarışta olduğu gibi yine Hollandalı pilot birinci oldu. Sizce bu yıl artık şampiyon belirlendi mi?

Her yarışta olduğu gibi yine Hollandalı pilot birinci oldu. Sizce bu yıl artık şampiyon belirlendi mi?
Zaten ilk 4 yarıştan sonra toparlamaya başladığı andan itibaren belliydi. Sorun şu rakibi yok. Charles da, Ferrari de hata yapmaya meyilli. Bu da işini çok kolaylaştırıyor. Diğer iyi adamların ise arabası berbat başladı. Kolay bir yıldı onun için. Arkasında Perez olması da büyük bir artı tabii. Geçen sene Perez Hamilton'un yanında olsa 30 puan farkla alırdı Ham.
Cevap
9Cevap
bu adam yeni schuameer sanırım
Super böyle sürekli zirvede kalanları seviyorm
Selam gadası 🙃
Hollandalı yine birinciliğe gidecek gibi görünüyor.
Evet şampiyon, redbull u her yerde destekliyorum
Sizin kadar takip etmiyorum f1 dalını. Benim bildiğim son şampiyon hala Michael Schumacher 😅
<3 :) Kendi mesleğimi takip ediyorum teşekkür ederim. <3 :)
İnsanın sevdiği mesleği yapabilmesi çok büyük bir nimet. Başarılar dilerim. :)
<3 <3
Evet pek bir heyecanı kalmadı bu sezonun ama geçen sezon son yarışa kadar heyecanlıydı keyif veriyordu
Benim gönlümün şampiyonu hâlâ Michael Schumacher. Çocukluğumun kahramanı.
Ben de araba yok 1 olsa göreceksiniz benden hızlısı mezarda
Ben yarışı kaçırdım iş yüzünden. Bu sene Leclerc'i tutuyorum ama benimde pek umudum kalmadı diyebilirim. Ferrari resmen kendini rezil ediyor.
Şöyle söyleyeyim. Aynı anda. Leclerc' geçerken Alonso ve Vettel i aynı anda amator sürücüleri geçer gibi geçti. :)
Leclerci. dicektim.
Bu noktadan sonra bu şampiyonluk kaçmaz 😍
Her ne kadar Verstappen'i çok sevip desteklesem de favorim Alonso
Bitti bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?