Formula 1'de yine Verstappen kazandı! Sizce bu haftanın en çok hak edeni kimdi?

Formula 1de yine Verstappen kazandı! Sizce bu haftanın en çok hak edeni kimdi?

Hollandalı sürücü Leclerd'i amatör sürücüyü geçermiş gibi geçtikten hemen sonra spin attı ve tekrar leclerc öne geçti. Daha sonra Hollandalı sürücü hiç bir şey olmamış gibi yine Leclerc'i geçerek kendini tekrardan ispatlamayı başardı.

- Verstappen yarışı birincilikle bitirirken, Hamilton ikinci, Russell'da üçüncü bitirdi. Ferrrari pilotları pole pozisyonuna giremedi ve Sainz dördüncü olurken Leclerc'de yarışı altıncı sırada tamamladı.

Verstappen: Ben şampiyonum! Burada ''1'' numaralı bir şampiyon var.

Ferrrari ekibi neden yarışın ortasında sert lastik kullanmak istedi? Ferrari ekibinde neler oluyor?

#TauredKraliçesi <3 <3 <3

#aysekaptan <3 <3 <3

#nordun_gadasi <3 <3 <3

Formula 1'de yine Verstappen kazandı! Sizce bu haftanın en çok hak edeni kimdi?
Cevapla