Ben Mercedes’i seviyorum. F1 2021 de kariyer modu oynuyorum bende her şey simülasyon ayarında ve zor ayarlarda. Haas tan Ferrari ye ve sonra Mercedes e transfer oldum yeni edit yaptım. Videosunu gönderebilirim istersen güzel oldu ama 😊
Bende bütün asistler kapalı birde Dualsense 5 ile oynuyorum zor ayalar olmasına rağmen direksiyon seti alıcam ama ortamım müsait olmadığı için almadım hala düzenledikten sonra. Ben biraz çılgınca sürüyorum :) Attığım spinlerden anlamışsındır :) Maxverstappen gelsin :) kapışırım :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Tabi ki RedBull. <3 :)
Kanatlarımız açılınca daima 1. oluyoruz. :)
2022 RedBull'un en harika tasarımı <3
Ben Mercedes’i seviyorum. F1 2021 de kariyer modu oynuyorum bende her şey simülasyon ayarında ve zor ayarlarda. Haas tan Ferrari ye ve sonra Mercedes e transfer oldum yeni edit yaptım. Videosunu gönderebilirim istersen güzel oldu ama 😊
https://www.youtube.com/watch?v=D5lYycs1g2o bu da 3. editim 2. sezon :)
Teşekkür ederim. :) Çok naziksin. <3
Ben teşekkür ederim izledin mi yaptığım editi :)
Şimdi izledim
Bende bütün asistler kapalı birde Dualsense 5 ile oynuyorum zor ayalar olmasına rağmen direksiyon seti alıcam ama ortamım müsait olmadığı için almadım hala düzenledikten sonra. Ben biraz çılgınca sürüyorum :) Attığım spinlerden anlamışsındır :) Maxverstappen gelsin :) kapışırım :)
2022 daha güzelmiş sanki :)
Efsane 😊
2022
aynen
Cok guzel
hangisi :)
2022
benimde favorim :)
22 güzel