10 gündür egzersiz yapıyorum, hiçbir ağrı olmaması mı normal?

Yaklaşık 10 gündür egzersiz hareketleri yapıyorum. Ancak her gün yaptıktan sonra çok ağır da masa bir ağrı oluşuyor. Bu ağrıların en fazla 1 hafta sürebileceği yazıyor internette. Isınma hareketlerini de yapıyorm spordan once. 10 gündür yapıyor olmama ragmen hâlâ hafif ağrı hissediyor olmam normal mi? Devam etmeli miyim spora?

Güncellemeler
+1 yıl
Çok ağır da olmasa**
10 gündür egzersiz yapıyorum, hiçbir ağrı olmaması mı normal?
Cevapla