Evet arkadaşlar fenerbahçe uefa kupası üçüncü ön eleme turunda deplasmanda slovacko ile 1-1 berabere kalarak play off turuna kaldı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar fenerbahçe uefa kupası üçüncü ön eleme turunda deplasmanda slovacko ile 1-1 berabere kalarak play off turuna kaldı! Maçı nasıl buldunuz?

fb' yi hiç beğenmedim. Art arda 5 pası zor yapan birtakım vardı, rakip her alanda fb'den daha diriydi. Rakibin tekniği daha iyi olsaydı son yarım saatte maçı güle oynaya 4-1 yapıp maçı uzatabilirlerdi bile. fb kadrosunu bence gereksiz yere aşırı şişirdi, kim nerede nasıl oynayacak eminim hoca bile daha aklında netleştirememiş. Kendilerine sonraki turlarda eşleşebilecekleri olası güçlü rakiplere karşı başarılar.
Cevap
5Cevap
Ülke puanı için kazanmamız gerektiğini düşünüyordum ama turu geçmek ilk hedefti
Fenere o zaman +1 yıldız daha :D
Neyse tebrikler
Fenerbahçe nın kadro değeri 185 milyon euro eğer bu senede şampiyonluk gelmezse zor günler biter daha zor günler başlar onlar için.
Fener zaten Avrupa’da iyi değil Keşke Galatasaray olsaydı 😕 daha iyi iş yapardı Türk takımlarımız maalesef Galatasaray kadar yapamıyorlar
ülke puanı lazım
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?