Evet arkadașlar Fenerbahçe - Karagümrük'ü kötü bir futbolla 2-1 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadașlar Fenerbahçe - Karagümrük'ü kötü bir futbolla 2-1 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Maalesef abi Lig için yeterli ama antrenman fizik kalite düşük hocayı göndermek çözüm değildir hocaya zaman vermek lazım istikrar lazım sosyal medya aykutcu ismailci çok var
Sistem yavaş yavaş oturacak zaman lazım hemen her şey isteniyor
Cevap
6Cevap
Bu aralar fener yükselişe geçti
Penaltı jokeri devreye girdi. Ayrıca karagümrük lig puanı 3 şunu yendik diye sevinmesinler bir zahmet abi üstelik şöyle bir oyunla
Sarı kanarya kapmış 3 puanı helal olsun. Maçı izlemedim de asıl maç hafta içi Stutgart ile bu maç idman maçı gibi geçmiştir herhalde
Penaltılarla tutunsunlar biraz daha
pok gibi
fenerin jokersiz penaltısız macı yokki :D
Penaltı ne demek canım
@neistiosunki ceza sahasında kural dışı harekete verilen ödül
Şimdi bunu da anlat derdim ama sabır çeker yorulursun canım bilgi için teşekkürler
@neistiosunki neyi anlatim ki?
Cümlenin hepsii
@neistiosunki bigün anlatırız :D
FB bu sezonda çöp
Normal bir maçtı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?