Karın kası mutfakta yapılır deniyor. Ben diyet ve antremanı birlikte yaptığım halde Karın kaslarım iyi değil. Hata nerede?

Şeker yemiyorum protein tozu alıyorum çavdar ve tam buğday ekmeği tüketiyorum günde 3 litre su içiyorum sabahları limon maydonoz kürü içiyorum. Düzenli Antreman yapıyorum yapılması gereken her şey yapıyorum kilo veriyorum orada sıkıntı yok ama karın kaslarım da ufaliyor bir halta benzemiyor. Hatam nerede sizce

Karın kası mutfakta yapılır deniyor. Ben diyet ve antremanı birlikte yaptığım halde Karın kaslarım iyi değil. Hata nerede?
Cevapla