Merhaba, bir süredir spor konusunda özellikle kilo vermek için çok sorusu olan insan gördüm. Uzun süredir spor ile ilgileniyorum, dilim döndüğünce burada bilgilendirmek isterim.
Hocam maşaAllah, o bel o kadar inceyse yağ oranın da düşüktür.
Ben 5 senedir yapıyorum neredeyse, 22cm idi kollarım, 40cm gibiler. Ama yağlıyım, boy 176 ve kilo 90 civarlarında.
Yağ oranını bu bütçeyle düşürmek çok zorluyor. Paketli yemiyor, şeker tüketmiyor ama yine de zorlanıyorum, ne önerirsin?
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
kanka sende biliyorsundur bunun için en önemli çözüm kardiyo. Benim bir abim vardı yarışmalardan biraz uzak kalmıştı saldığı için direk şişti e birde spordan sonra salınca biliyorsun direk sarkma oldu. Adam saatlerce kardiyo yapıyordu. Yürüyüş koşu bisiklet limitlerini zorlayabildiğin kadar zorla ama sakatlanmamaya da dikkat et
Yani hacimlenmekte de sıkıntı var aslında ama sanırım ön kol genetiğim de kötü. Dediğin gibi kardiyoya önem vermek gerek. Salonu dondurdum, sınava gireceğim, onun hazırlığı bitince iki ay sonra inşaAllah bol kardiyo yaparız.
Knk zaten deadlift yapmayi kestim kardiyo yapıyorum gunluk 40 dakika 1 saat arası goblet squat yapiyodum normali de kesmiyo. Ust vucuda oranla bacaklar cok buyuk duruyo yag orani da dusuk nasi duzelcek bilmiyorum. Proteini de azalttim sebze meyveye dondum biraz ise yaramiyo ne denesem
kanka kardiyonu biraz daha arttır az 1 saat, kardiyonu arttırınca farkı göreceksin. Yağ yakmanın bir numaralı formülü kardiyodur beslenmene de dikket edersen çözersin bu işi. Bazı insanlarda bacak genetik olarak şişmeye yatkındır zor erir ya da geleceği seviye gene de tatmin etmez
Yani gun icinde cok isim oluyo 1 saattrn fazlasinda yorgunluktan bayilirim maalesef :( yememe dikkat ediyorum karbonhidrat, yag tuketimim sifira yakin Şu an . Sorunum yag yakma da degil baya sistiler nasil eriyecek bu kaslar bilmiyorum hic. Futbolcu bacagi gibi oldu
kanka bunlar ilaç değil takviye, elbette doktor tavsiyesi ile kullanmak lazım ama 6 ayda bir genel kontrole giden biri olarak yıllardır kullanıyorum bir zararını görmedim. İçerisinde kafein vs. olan ürünler var çoğu günlük kullanımda kullanılan şeyler yani