Spora 3 gün ara verdim tartıdaki rakamlar kalıcı olur mu?

Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 2 aydır spora gidiyorum haftanın 6 günü 1 saat cardio yapıyorum ve hiç aksatmadım pazar günleri tatil. Biliyorsunuz bayram geldi ve gittiğim spor salonu 3 gün kapalı. Sabahları aç karına ve gerekli ihtiyaçlarımı karşıladıktan sonra tartıya çıkıyorum genel olarak. 2 ayda toplam 15 kilo kadar verdim fakat sabah bu 15 kilonun 1.5 kilosunu aldığımı gördüm spora başlamadan önce belirli bir diyet sürecim oldu ve bu sağlıklı geçmedi o süreçte de epey kilo verdim ve acaba o kiloları mı geri alıyorum diye düşünmeye başladım ve baya gerildim. Spora 3 gün ara vermem gerektiği için sizce bu kiloları (beslenmeme aynen devam ederek sağlıklı bir şekilde) kalıcı olarak alır mıyım? veya spora geri döndüğümde asıl olduğum rakama geri gelir miyim? Yani bu aldığım rakamlar ödem midir sizce? Bir diğer sorum da ben her gün günde 2 şişe maden suyu içiyorum sizce yanlış mı yapıyorum maden suyunun mideyi tembelleştirerek sindirimi yavaşlattığı ve kilo vermeyi de yavaşlattığı söyleniyor? Yardımcı olursanız kafamdaki soru işaretlerini biraz da olsa kaldırmama yardım ederseniz çok sevinirim. İyi bayramlar.
Spora 3 gün ara verdim tartıdaki rakamlar kalıcı olur mu?
Cevapla