

- Leipzig - Rangers
- West Ham United - Eintracht Frankfurt
Ayrıca bundan sonra turnuvanın devamında finale kimler kalır? Kupayı kim alır?


Ben Galatasaray maçında ispanyada ki topu İstanbul'da oynamadığını düşünüyorum çünkü İstanbul daki maçta 55 dk boyunca çirkef oynayan topun üstüne yatan futbol mentalitesi gördüm sen madem barça sin 55 dk boyunca gol atamayip yatmiyacaksin 3. gol gelmediği için sonuna kadar eleştiririm 3 . gol gelmiyor ve sen yıllarını futbola adayan busquet sırf süre eritmek için karakterini yok saydı alba topu rakip taraftara çekiyor iyi birtakım bu değil bu olamaz Ben ilk maç iyi di ikinci maç iyi olmadığını düşünüyorum bir golü zaten tamamen şanstı ve 55 dk çirkeflik le topun arkasına çekildiler 2 maç ı değerlendirince frankurtun yenmelerini beklemek supriz olmazdı Ben West Ham leipzig finali olur diye düşünüyorum leipzig şampiyon olur diye düşünüyorum mantık leipzig diyor ama duygularım West Ham da Declan Rice idolüm çünkü #
Cevap
7Cevap
Şahsen eleneceklerini tahmin etmiştim. Galatasaray'a karşı oynadıkları kötü futbol sonucunda, bu takım kupayı alamaz demiştim.
west ham leipzig final oynar west ham şampiyon olur
Çok fazla güven iyi bişey değil rakibi ciddiye almadılar Real Madride 4 atan takım sonuçta
İstersek biz elerdik bunları. Frankfurt'a tebrikler.
Tamam haklısın
Frankurt çok iyi oynadı haketti 👍
İyi oldu :D
Barcelona bitti artık.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?