Temsilcimiz Trabzonspor U19 takımı, finalde Barcelona'ya 4-1 mağlup oldu. Ne düşünüyorsunuz?

Temsilcimiz Trabzonspor U19 takımı, finalde Barcelonaya 4-1 mağlup oldu. Ne düşünüyorsunuz?

❤️💙 🇹🇷 Bordo mavili iki takımın finalde buluştuğu UEFA Gençlik Ligi'nde şampiyonluğa ulaşan taraf Barcelona oldu. Sağlık olsun bu noktaya gelmekte büyük bir başarıdır. İnşallah bu takımdaki gençlerimizi milli takımımıza ve ülke futboluna kazandırırız fakat önce Sabri Sarıoğlu'nun U19 milli takımından kovulması gerek ki bu takımdan oyuncu seçmediğini hatırlamak isterim.

Temsilcimiz Trabzonspor U19 takımı, finalde Barcelona'ya 4-1 mağlup oldu. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla