Evet arkadaşlar altay beşiktaş'ı İzmir 'de 2-1 yendi! Özellikle beşiktaş'ın ilk onbirinde eksik oyuncular baya arandı! Beşiktaş'ın yaşadığı sakatlıkların sorumlusu sizce teknik heyet mi yoksa yanlış antreman programı mı? Avrupa'da adamlar haftada 3 maç oynamasına rağmen çok az sakatlık yaşarken beşiktaş'ın bu kadar sakat vermesi normal mi? Bu arada maçın golleri 47' güven yalçın 57' kappel ve 88'de bamba'dan geldi! Maçı nasıl buldunuz?
Altay 2 - Beşiktaş 1... Kartal oldukça eksik kadroyla çıktığı maçta son anlarda yediği golle mağlup oldu! Maçı nasıl buldunuz?
Bana göre avrupa bitine kadar avantaj trabzon'da! Fenerbahçe ile galatasaray'da bu avrupa haftalarında çok puan kaybedecek... Trabzonspor tek kulvar avantajını kullanırsa arayı açabilir! Adamlar 82 dakika 10 kişi oynadığı konya'dan puan almayı başardı!
20 maçtır deplasmanda yenilmiyor abdullah avcı! Ciddiye almak lazım... Hamsik, nwakaeme, gervinho, Bruno peres gibi etkili oyuncuları var... Djaniny ile cornelius'te fena değil! Abdülkadir de form tutarsa baya iyi bir takımlar...
Şu 2-0 dan döndükleri geri dönüş maçından sonra avans verdik muhabbetine başlamışlardı ya hani o zamandan beri 2. kez rakipleri avans verip maçı çeviriyor. Haddini bildiririler işte böyle burası süper lig hocam xlxld
Arkadaşlar beşiktaş revire döndü, fenerbahçe'de de sakat sayısı fazla! Bu işte bir sorun var demektir... Adamlar daha 10 maç oynamadan takımın neredeyse beşiktaş'ta yarısı ve fenerbahçe'de 3'te 1'i sakatlandı! Galatasaray bu konuda en iyisi ama orada da fatih terim'in 20-25 yaşlarında ki oyunculara yaptırdığı manasız bir rotasyon var! :D Bu avrupa kupaları devam ettiği sürece 3 büyükler süpriz kayıplara devam edecek gibi gözüküyor...
Maç 11-11 oynandığı için eksikle çıktı cümlesine katılmıyorum. BJK de oynayan oyuncuların değeri Altay ilk 11 dekilerden fazla.. Altayı oynadığı futbol ve aldığı skordan dolayı tebrik ederim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Altay resmen 0-1 den Geri gelerek aklima 69 posizyonu geldi DK 60 da Altay taraftarlarin Altay Gol Gol tezaruhati Or.. zm duygusu gibidi
Ana Sayfa > Spor > Sorular > Altay 2 - Beşiktaş 1... Kartal oldukça eksik kadroyla çıktığı maçta son anlarda yediği golle mağlup oldu! Maçı nasıl buldunuz?