Altay 2 - Beşiktaş 1... Kartal oldukça eksik kadroyla çıktığı maçta son anlarda yediği golle mağlup oldu! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar altay beşiktaş'ı İzmir 'de 2-1 yendi! Özellikle beşiktaş'ın ilk onbirinde eksik oyuncular baya arandı! Beşiktaş'ın yaşadığı sakatlıkların sorumlusu sizce teknik heyet mi yoksa yanlış antreman programı mı? Avrupa'da adamlar haftada 3 maç oynamasına rağmen çok az sakatlık yaşarken beşiktaş'ın bu kadar sakat vermesi normal mi?
Bu arada maçın golleri 47' güven yalçın 57' kappel ve 88'de bamba'dan geldi!
Maçı nasıl buldunuz?
Altay 2 - Beşiktaş 1... Kartal oldukça eksik kadroyla çıktığı maçta son anlarda yediği golle mağlup oldu! Maçı nasıl buldunuz?
Altay 2 - Beşiktaş 1... Kartal oldukça eksik kadroyla çıktığı maçta son anlarda yediği golle mağlup oldu! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla