Evet arkadaşlar Beşiktaş - Ümraniyespor'u deplasmanda 2-0 yenerek derbi öncesi moral depoladı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Beşiktaş - Ümraniyespor'u deplasmanda 2-0 yenerek derbi öncesi moral depoladı! Maçı nasıl buldunuz?

Fenerbahçe'nin son haftalardaki penaltı ve rakibe kırmızı kart jokerleri olmasa galatasaray birinci Beşiktaş ikinci olurdu. Fenerbahçe yarışta tutulurken Galatasaray ve Beşiktaşın hakkı yeniyor. Futbolda hakem faciasının son bulduğu herkesin hakkıyla kazandığı bir haftasonu dileyip Beşiktaş'ı tebrik ediyorum.
Cevap
3Cevap
Beşiktaş güzel oyunla kazandi. Redmond son haftalarda ligin en etkili oyuncusu. Aboubakar da güzel bir gol attı. Galatasaray maçı öncesi hem sıralama hem de moral acisindan güzel gakibiyet oldu.
Olağan standart bir galibiyet olmuş 1,5 üst ms2 cilere selam olsun
Bir bjk lı olarak bir kez daha gurur duydum
Adım adım 2. Liğe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?