Sivasspor 1 - Beşiktaş 0... Kartal'ın kötü gidişatı devam ediyor! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Beşiktaş bugün'de Sivasspor'a deplasmanda 1-0 mağlup oldu. Beşiktaş'ın bu kadroya en az 6-7 tane çok kaliteli adam alması lazım yoksa şampiyonluk yarışından gelecek sezonda ilk 10 haftada kopar! Ne düşünüyorsunuz?

Sivasspor 1 - Beşiktaş 0... Kartalın kötü gidişatı devam ediyor! Maçı nasıl buldunuz?
Sivasspor 1 - Beşiktaş 0... Kartal'ın kötü gidişatı devam ediyor! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla