Evet arkadaşlar Beşiktaş - Karagümrük'ü deplasmanda 85'te gedson fernandes'in attığı golle 1-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Beşiktaş - Karagümrük'ü deplasmanda 85'te gedson fernandes'in attığı golle 1-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Takım transfer diye bağırıyor. Bu kadroyla bile 2. yarı oyunun kontrolü Beşiktaş'taydı. Gedson ve Rebic hariç oyuncularda bir durgunluk vardı ama ne olursa olsun son şampiyonun puan kaybettiği haftada 3 puanı almak önemliydi.
İlk haftalarda her takım hazır olmuyor. Beşiktaş konferans liginden dolayı rakibine oranla iyiydi. Aboubakar a o penaltı atışı yakışmadı. Onu atsa erken kopardı maç çünkü Karagümrük çok kapandı. Ayrıca iki tane direkten dönen top sanssizlikti. Gedson Fernandes ve Masuaku takimin en iyileriydi. Cenk, Chamberlain ve Ghezalin katılımıyla işler düzelir. Yine de en az iki transfere ihtiyaç var. Bunlardan biri umarım Pepe olur.
Ilk haftalarda kazanmak önemlidir, çünkü takım hazır değil. Özellikle ilk 5 maçta alınabilecek en yüksek puan alınmalı! Eğer Beşiktaş talisca'yı alırsa bu mevcut kadrosuyla bile şampiyonlukta hem galatasaray hemde fenerbahçe ile kafa kafaya oynar, ama talisca ne yapıp edilip mutlaka alınmalı!
Rashica geldi sırada Pepe var ama Talisca zor
Aslında Fatih Karagümrük takımı güzel top oynamadı Beşiktaş birçok pozisyon kaçırdı 1 Beşiktaş taraftarı olarak maçı severek izledim, Bizim de birçok hatalarımız ve yanlış pozisyonlarımız vardı ama ilk maçlarda genelde hep öyle olur yine de kazanmayı bildik.
Muleka kaç kere pozisyon yakaladı da golü bulamadı saymadım. Rahat 2-3 gol atılabilecek maçta 1'den aldık, sağlık olsun. İlk haftaların günahı olmaz. Zemin yahut kramponlar problemliydi. Sahada kayan kayana.
Seyir zevki pek alamasam da birkaç haftaya beklediğimiz performans yakalanır diye umuyorum.
Cevap
15Cevap
güzel maç bence
Karagümrük yanıyor polis beni arıyor Karagümrük yanıyor herkes benden biliyor ben suçsuzum diyorum kimse beni duymuyor bunu birtek sevdiğim birde Allah biliyor
Evet
Besiktas galiba yuruyerek maci kazanacagini sandi. 40. dakikadan sonra biraz kipirdandi. Genel olarak oyunu begenmedim takimin oynama istahinin olmamasi kaynakli.
Sol kanadi Rebic’e vermeli o gorundu
Kapanan hatta iyi kapanan bir takıma 4 - 5 pozisyon bulabilmek marifet , penaltıda kalecinin ters ayakta yakalanmasına rağmen topu celmesi beceri çoğu kaleci hareket edemez
Tamamen değişen Karagümrük e karşı zorlanan Beşiktaş ilk maçında hazır gözükmedi
Tutuk bı maç ti fakat cooley e güvenip 3 lu bek e geçilirse daha gollü maçlar izleyebiliriz
bizim evde bayram havası :)))
ama ben sıkıcı buldum
Maçı televizyonda bulamadım İnternette buldum zor acildi
açıkcası son dakikalarda gol bekliyodum gol olduda ama gedsondan beklemiyodum maç gayet iyiydi
Çok kötü maç Karagümrük forveti salih dursun olmasi enterasan bjkden bir şey olmaz
Adamlar Borini ve Diagne’den Serdar’a düştüler
@mediocre_shakespeare serdar değil la salih dursun stoper olan adam forvet oynadi🤣
Pardon Salih Dursun İle Serdar Dursun karıştı 😀
Bu kadroyla ilk 3 bile hayal, ama saglam 2-3 tranfer yaparsa şamliyonluga bile oynar.
Hadi hayırlısı diyelim
sıkıcıydı izleyemedim
skor onlara iyi
ama maç iyimi bilemem
Namağlup Beşiktaş!!
🦅🤍🖤
Başarılar
Hoşbulmadım 4-0 bitmeliydi
Fenerbahçe liyim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?