Koşuda bileklerimin iç üst kısmı aşırı ağrıyor, bu durumu yaşayan var mı?

3000m den sonra başlıyor bu acı
Koşuda bileklerimin iç üst kısmı aşırı ağrıyor, bu durumu yaşayan var mı?
Cevapla