Fenerbahçe Kaşımpaşa'yı 3-2 yenerek şampiyonluk yarışını sürdürdü! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar özellikle ilk yarısında maçın rahatlıkla 6-7 olacağı maçta fenerbahçe ikinci yarıda yediği golle zor da olsa 3-2 kazandı! Maça kaleci ertuğrul damga vuruken fenerbahçe'nin kalecisi harun yine yaptığı hatalarla ön plana çıktı! Bence fenerbahçe'nin ilk yarıda iyi futboluna rağmen kasımpaşa'nın ikinci yarıda ofsayt diye iptal edilen gölu var tarafından ofsayt diye onaylanmasına rağmen ekrana verilen çizgili görüntüde ofsaytı göremedik! Arkadaşlar bu hatalarla bu lig bitmez ve var'a rağmen bu eyyamlar oluyor! Bu arada kasımpaşa takımıda iki pas yapamayan bence bu ligin en kötü 5 takımından biri ve özellikle orta saha ve savunması hiç yok gibi!
Maçı nasıl buldunuz?
Fenerbahçe Kaşımpaşayı 3-2 yenerek şampiyonluk yarışını sürdürdü! Maçı nasıl buldunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kasımpaşa'nın attığı gol ofsayt değil! Var yine eyyam yaptı! Görüntüleri de izledim çizgi yamuk çizilmiş kılıfına uydurmak için! Bu var'lara mutlaka yabancı hakem gelmesi lazım...
Fenerbahçe Kaşımpaşa'yı 3-2 yenerek şampiyonluk yarışını sürdürdü! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla