Evet arkadaşlar fenerbahçe yeni malatyaspor deplasmanında 1-1 berabere kalarak çok önemli 2 puan kaybetti! Bu saatten sonra maç fazlası ile beşiktaş'ın 4 puan gerisinde olan fenerbahçe'nin şampiyon olabileceğini düşünmüyorum! Maçın golleri 17'de valencia ve 35'de mustafa'dan geldi... Maçı nasıl buldunuz?
Fenerbahçe deplasmanda Malatyaspor ile 1-1 berabere kalarak şampiyonluk yolunda ciddi yara aldı! Maçı nasıl buldunuz?
Geçen hafta lig sonuncusunu bile kendi sahasında zorla yenen Fenerbahçe dişli rakibe karşı asla kazanamayacağını bir kez daha gösterdi. Malatyasporda korona, sakat ve cezalı 6 isimden 3 ü as kadrodaydı. Buna rağmen iyi mücadele ettiler. Malatyanin 1 tane yüzde yüz penaltisi verilmedi Semih Kayanin pozisyonu el var dünyanın her yerinde penalti. Caner 10 defa itiraz etti kartlik faul yaptı hakem yine sari veremedi saka gibi. Fener sezon basindan beri olduğu gibi bu macta da 10 mactir kazanamayan malatyaya karsi ne oynadigini bilmiyor. Sirf lig izlensin diye sacma sapan seyler izliyoruz. Üç kurusluk top oynamayan fenerbahce ve galatasarayi şampiyonluk potasinda tutmak icin karsilarindaki takimlar ince ince sonuca etki edecek sekilde dograniyorlar. Besiktas ise 100 gündür penalti alamiyor asagi cekmeye calisiyorlar heyecani yüksek tutmak izlenilebilirligi arttirmak için. Devlet kendi kanalinda ucretsiz izletmezse maclari daha cok böyle saçmalıklar izleriz.
Fenerbahçe'nin şampiyon olamayacağını uzun süredir söylüyordum zaten! Dün akşam yine gördük ki fenerbahçe takımı ite kaka aldığı maçları alıyor... Maç sonu emre belezoğlu net penaltımız verilmedi diye ağlamış :D
@tr_fringe Bu saatten sonra artık beni uzun zamandır yaptığım beşiktaş şampiyon olacak tahminimden dolayı tebrik edersin :D Galatasaray çöpü sayesinde belki ikinci olursunuz :D
@TR_Fringe Sitenin en objektif yorumcusu olduğumu biliyorsun onun için bırak bu işleri! :D Beşiktaş'ı tutuyorsam bak bakalım kaşımpaşa maçı için ne söylediğime! Ligin vasat takımı kaşımpaşa'ya yenildi dedim diye psikopat nickli arkadaşla ağız dalaşına girdik ve bana dediki kaşımpaşa iyi oynadı vesaire :D O tutuğum dediğin trabzonspor ile ilgili oynadığı son maçta soru bile açmadım çünkü artık şampiyonluk adayı falan değil :D Dikkat edersen başakşehir ile ilgili uzun zamandır soru bile açmıyorum ama belki ilerleyen haftalarda belki kümede kalır mı diye soru açabilirim :D
@tr_fringe ve o psikopat nickli arkadaş hakarete varan bel altı yorumlarla ve galatasaray'ın hatayspor maçında bir halt oynamadı dediğim için bana madde bağımlısı dedi!
@poncikkiz0056 Şu yorum yazma tarzına bakılırsa bende senin kız olduğundan şüpheleniyorum :D Sitede bir takımın yalakalığı yapmadığın zaman hemen rakip takımın taraftarı olduğunun etiketi yapıştırılıyor! Mesela fenerbahçe'yi eleştirince galatasaraylı, galatasaray'ı eleştirince fenerbahçeli, fenerbahçe ve galatasaray'ı eleştirince beşiktaşlı gibi ama ben alıştım artık bunlara :D Yine söylüyorum sen daha önce bana bu soruyu sordun ve bende cevapladım ama umurunda olmadığı için unuttun! Merak ettiğin falanda palavra çünkü sen beni galatasaraylı olarak görüyorsun :D
@tr_fringe Hakkımı yeme sende biliyorsun her takımı nasıl eleştirdiğimi! Fenerbahçe'ye gelirsek emre belezoğlu'nun hocalık tecrübesi olmadığı için bütün maçları kazanamayacağını ve süpriz kayıplar yaşayacağını söylemiştim dünkü puan kaybı gibi...
@poncikkiz0056 O gönderdiğin nickli kıza hiç denk gelmedim daha, onun için bir yorum yapamam. Ama sen beni çözemedim diyorsun ya bende diyorum ki senin yorum yazma tarzın ve kullandığın kelimeler beni kız olduğun konusunda şüphelendiriyor :D Zaten bu sitede erkek olup kız profili arkasına saklanan baya erkek var :D
futbolun cinsiyeti olmaz reyko bunu artık kabul etmelisin, futbolun ortam bir dili var ve terminolojisi var. Bunu kızıda erkeğide aynı şekilde kullanır. Cinsiyetçi yaklaşımından dolayı seni özür dilemeye davet ediyorum. Tanıdığım kadarıyla bir beyfendi gibi hareket edeceğinden şüphem yok. umarım yanıltmazsın... :D
@TR_Fringe Benin ne kadar üst düzey bir beyefendi olduğumu iyi bilirsin ancak özür dilenecek kötü bir şey söylemedim :D Bana benim ne olduğumu çözemedim diyen birine bende senin kız profili arkasına saklanmış bir erkek olduğundan şüpheleniyorum dedim! Yani kötü bir şey yok artı bu sitede erkek olupta kız profili ile yorum yapan dolu erkek var! Anlamadığım ponçik hanımın ağzı var dili var ve avukata da ihtiyacı olmadığına göre neden kendini öne çıkartma ihtiyacı duydun ki? Son zamanlarda seni zorla yorum yapmaya davet ve ikna ederken böyle bir olaya atlaman beni baya bir düşündürdü! :D Acaba fenerbahçeli olduğu için olmasın bu? ! :D
ben bir yanlış duruşa ve algıyaı dikkat çekmek istedim. Bundan dolayı yorm yaptım ayrıca yorum yapılıhca banada bildiirm geliyor. Dolayısıyla bende bir söz söyleme ihtiyacı hissettim. Arkasında bir şey aramak çok manasız. Ben burda düşünceleri çarpıştırırım. Kişinin tuttugu takım, cinsiyeti veya tuttugu takımın farklı olması gibi bir zemini hiç bir zaman arkadaş edinmede bir kiritr edinmemişimdir. Ayrıca burda sadece taklıyorum. ileri hiç bir amacım yok olmamıştırda.
kişinin kendi beyanı dışına çıkıp arkasında bir şey aramak doğru değil, niyet okumak doğru değil. Sen pembe misin mavi mizin ler falan yanlış..
burda yorum kısmına gelirsek sorulardında çatışmacı ve FB yi hedef alan tavrın oldugu için sporunda taiyatında olan birleştiric unsurdan uzaklaştırıyorsun insanı onun için çok bulaşmak istemiyorum. Belli bir düzeyde kalmak istiyorum. :D
Ayrıca gerçekten bu cinsiyetçi davranışından vazgeçmelisin Burda bir sürü takım tutan kızlar var Hem ben niye böyle bişey yapıyım Demek mi zamanında sen de yapmışsın🤭😉
@TR_Fringe Benim bir sürü fenerbahçe'li arkadaşım var ailemden insanlar var ve hiç bir zaman fenerbahçe'ye karşı bir kin veya nefret beslemedim ve haddim de değil. Ancak benim niyet okuduğumu söyleyen sen ponçik hanıma en ufak bir eleştiri getirmemen o nu koruman fenerbahçe'li olduğundan gibime geliyor :D Bana daha iki gün önce bu sitede sırf galatasaray hatayspor maçında bir halt oynamadı şampiyon olamayacak dediğim için bana madde bağımlısı eroinci dedikleri zamanda keşke müdahele etseydin! Ama o hassasiyeti senden göremedim :D Ponçik hanıma gelince kendisinin yaptığı yorumları ve tarzını bildiğim için erkek olduğundan şüphelendiğimi söyledim...
@poncikkiz0056 Fenerbahçe düşmanı olmam için bir sebep mi var? Ayrıca ben uzun zamandır bu sitede futbol yorumu yapıyorum ve sorularımı biraz takip ediyorsan galatasaray ve beşiktaş'ı da nasıl eleştirdiğimi görürsün! :D Ama hepiniz aynı halt olduğunuz için ve kötü düşüncede olduğunuz için takımınıza karşı yapılan en ufak eleştiriye tahammüllünüz olmadığı için ancak fenerbahçe düşmanı, galatasaray düşmanı veya beşiktaş düşmanı dersiniz :D Ama sıkıntı yok çünkü bu düşman lafını bana senden önce her takımın taraftarı söylemişti :D
kimsenin korunmaya ihtiyacı yok ayrıca bir yanlışa kişinin rengi milliyeti, cinsiyeti, tuttugu takıma göre tavır konulmaz. Yanlışa yanlış oldugu için itaraz edilir yani FB li veya kadın olması falan tarzındaki yaklaşımın hoş değil. Böyle bir nedenden tavır alacak bir değilim. Ayrıca bahsettiğin diger konuyu bilmiyorum. Ben burda her yorumu takip etmek gibi bir dururumum söz konsu olamaz takdir edersin ki. Neyse konu çok uzatmaya gerek yok.
En İyi Cevaplar