Galatasaray Trabzonspor'la TT Arena'da 1-1 berabere kalarak şampiyonluk şansını büyük oranda kaybetti! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar maç boyunca neredeyse bir tane bile gol pozisyonuna giremeyen galatasaray bugün son dakika golüyle berabare kaldı! Özellikle fatih terim'in haftalardır oynattığı kötü futbol artık hocanın bu işi bırakması gerektiğini gösteriyor... Özellikle son 5 maçta galatasaray'ın kaybettiği 4-3 rizespor maçı, 3-0 hatayspor maçı, 1-1'lik karagümrük maçları galatasaray'ı yarıştan koparttı! Bu saatten sonra galatasaray'ın şampiyonluk yarışına dahil olabileceğini düşünmüyorum... Trabzonspor'a da bir parantez açarak maça yatıp galatasaray'a verecek diyenlere cevap vermiştir! Sitede bir kaç gündür algı operasyonları yapanlar var ve eğer futbol yerine algı yapmaya gelenler olur ve futbol dışında konuşanlar olursa yorumlara müdahele edeceğim... Bu arada maçın golleri 78'de Edgar lee ve 90+5'te emre akbaba'dan geldi!
Maçı nasıl buldunuz?
Galatasaray Trabzonsporla TT Arenada 1-1 berabere kalarak şampiyonluk şansını büyük oranda kaybetti! Maçı nasıl buldunuz?
Galatasaray Trabzonspor'la TT Arena'da 1-1 berabere kalarak şampiyonluk şansını büyük oranda kaybetti! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla