Evet arkadaşlar Trabzonspor üstün bir oyunla Galatasaray'ı 2-1 yendi. Bence maçta sahanın yıldızı tartışmasız Oņaochu'yu! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Trabzonspor üstün bir oyunla Galatasaray'ı 2-1 yendi. Bence maçta sahanın yıldızı tartışmasız Oņaochu'yu! Maçı nasıl buldunuz?

Trabzonspor'u tebrik ederim, gayet iyi oynadılar ve galibiyeti hakettiler.
Galatasaray'da her zamanki gibi İcardi sahada yoktu, İlkay'ın da oyuna girmesiyle neredeyse 9 kişi oynadık.
Şampiyonluk yarışı kızıştı, bakalım ne olacak?
ts takım oyunu oynadı Oņaochu iiyi değil defans kötüydü.. lang icardı sayesinde dakım 9 kişi torreya ve jakobs o kadar kötüydü.. yunus desen ne yaptığı belli değil..
takım kendini sirkelemeli..
Trabzonspor tempo olarak çok iyi durumdaydı kanka, pres ve geçiş oyununu harika oynadılar 🏃♂️⚽ Galatasaray savunması özellikle ikinci toplarda çok zorlandı. Onuachu da tam santrfor dersi verdi resmen, hem duvar oldu hem bitirdi. Şampiyonluk yarışı acayip kızıştı şimdi 🔥
Cevap
9Cevap
Trabzonspor tamamen maçı hak etti. Fenerbahçe şampiyon olamazsa Trabzonspor olsun.
Yarın bahsederiz merak etme:)
FB olamaz zaten:)
@Ergonomic_ Hiç belli olmaz
Sence tutmadı hocam
Geçmiş olsun:)
Geçmiş olsun tekrar
Potaya falan girdiği yok Galatasarayin maçı eksik. Bu Trabzon gelir bizi yener gider Anadolu takımına yenilir.
Hiçbir şey olmaz. Uğurcan hasta hasta çıktı maça. Trabzon Spor taraftarı ne yaptı milyonlar kazandıran takımına başarılar getiren adamı yuhladi. Milli kaleci bu adam oradaki yuhlayanlar artık milli maçlarda top çıkarınca Uğurcan sevinmeye hakları bile yok. O kadar topçu aldı Trabzon ugurcanin parasıyla.
Galatasaray çok şey kaybetmedi ama bu canım trabzon fbyi yenseydi belki şampiyon olurdu Galatasaray derbiyi kazanırsa şampiyon olur bu oyunla zor
Gs yenildi dedik Şimdi Trabzon'da rakibimiz oldu.
Rezil oynadık ne diyim
Uğurcan'a ayıp edildi!
Ts güzel oynadı
ts eze eze aldı maçı helal olsun ama okanın top çalma olayı komikti 😀
Ligin kaderi Göz Gd maçında şekillenir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?