1 buçuk Aydır Haftada 6 Gün Full Body Antrenman Yapıyordum haftada 4 gün antrenmana geçtim doğrumu yapmışım sizce?

merhabalar yaklaşık 1 1 buçuk aydır evde karın, omuz, biceps, bacak, göğüs kası içeren full body antrenman yapıyorum antrenman programım bayağı dol uolduğu için maalesef atamıyorum spora başladığımdan beri protein sentezi ile ilgili bi bilgim yoktu 2 gün önce video izledim ve haftada 6 gün antrenman 1 gün off olan programımı haftada 4 gün antrenmam 3 gün off şekline çevirdim sizce iyimi yaptım yoksa eskisi gibi haftada 6 gün full bodye devammı edeyim?
1 buçuk Aydır Haftada 6 Gün Full Body Antrenman Yapıyordum haftada 4 gün antrenmana geçtim doğrumu yapmışım sizce?
Cevapla