Cinsiyetine göre gayet güzel gidiyorsun. Kadınlarda gelişim zor bir süreçtir.
Bende 2 aydır yapıyorum. Temmuz'da 67 kiloya kadar düşmüştüm. Şimdi fitness yaparak 74 kiloya kadar çıktım. Ektomorf bir vücut tipim olduğu için çok daha fazla zorlamam gerekiyor. 1.87 boyda olunca...
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Maalesef benim de senin gibi 49,5 ‘tan 55’e çıktım ben de. Umarım çabalarının karşılığını alırsın. Tebrik ederim 🙌
Güzel gelişme gözle görülür en azından önceki halini bilmiyorum tabi kafadan söyledim. Belli oluyor yaptığın, kim seviyorsa sevsin veya sevmiyorsa sevmesin sen bu işi seviyor musun basssss 💪 o alın terleyecek sakın bırakma şampiyon ☺️
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok teşekkürler güzel bir motivasyon oldu bana 🙏🙏🤩👑
Birincisi, gelişimini görebilmem için başlarkenki halini de görmem gerek. Ancak bu halin gayet iyi görünüyor. Tabi tüm vücudun şeklini de görmek lazım. Karın ve bacaklar da. 4 ayda beş buçuk kilo almak çok iyi. Bacak ve kalça çalışmaya devam et. Üst taraf fena değil. Bence çalışma temponu bir standarda bağlayıp, mevcut durumu korumalısın
4 ayda baya kas kazanmışsın. İşe yaramış fitness. Bana kaslı ya da fitness yapan kadınlar çekici gelmiyor ama sen memnunsan sıkıntı yok.
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok kaslı değilim ya vücudum normal cidden sadece sırt bölgesini paylaştım diye belki abartı duruyordur ama normal esnek orantılı bir vücudum var. Pilates de yapıyorum
Ama bak ciddiyim. Madem öyle, düşüncelerimi ayrıntılandırayım: Şu görsel gerçekten sana aitse, dürüstçe söylüyorum; sütyen ipinin hizasından kapatıp sadece üst tarafa bakınca, "saçları uzun ve yeni vücut çalışmaya başlamış bir erkek" desek, kimse itiraz etmez bence. Kadın dediğin yumuşak ve yuvarlak hatlı olmalı. Kas yapmak, feminen bir şey değil... En azından bence. :-)
İnan her türlü bir şey diyorlar. Zevkler gerçekten çok farklı. Ayrıyeten spor yapmadan da yumuşak hatlı ve yuvarlak olmayabilirim. Tam tersi spor yapmadan önce git gide şeklimi kaybediyordum. Sporla şekilleniyorsun güçleniyorsun. Bunda kötü bir şey yok. Anlayacağın spor yapmadan da erkek gibi görünebilirim. Mesela gögüslerim küçüktür. O da erkeksi değil mi? Ama kalçam büyük bu da kadınsı. Beğenene kalmış. Ben böyle mutluyum
Zaten özü tam da bu: Sen mutluysan gerisi teferruat. Ve aynen bildiğin gibi devam etmelisin. Umarım varsa bir hayalin, o görüntüye kavuşur, dilediğin vücut hatlarına sahip olursun. 🙏👍🤗
valla erkek görüşüyle sırtın bence iyi kıvama gelmiş ağırlıkları arttırma bence.. belin güzel görünüyor, ortadaki çizgi de, biraz daja kollarını geliştirebilirsin, bacağını da yine kıvamında geliştir
Fitnessa gidince mutlaka kas yapılıyor herhalde ben kas istemiyorum sadece sıkı ve şekilli bir fizik istiyorum sence pulatese mi gideyim
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Pilates eğitmeniyim , isteğinize bağlı. Pilates genel olarak postür, sıkılaşmak, kasların şekillenip uzaması için güzel. Ben 4 gün ağırlık 2 gün aletli pilates yapıyorum. Beslenme olmadan kaslanmak falan hayal sadece heleki kadınsan
4 ay içerisinde bu kadar ilerleyebiliyorsan, spor düzeninde ve yaptığın tekrarlarda eksik var demektir. Ya ağırlığı tam almıyorsun ya da hareketi yaparken düzgün yapmıyorsun. Ya da aksatıyorsun. 4 ay'ın etkisi bu olamaz. Bence düzenini tekrar gözden geçir.
Erkekler ile çalışmıyor biz de sistem bunu biliyorsundur amacım kilo alımı zor kilo alan biriyim, 5 kilo aldım demek ki sonuç alıyorum çok inceydim çünkü.
Spor yap tabiki vücut geliştirme olayına girme yoksa şeklin bozulur göğüsleri toparlayamazsın var yok gibi erkeksi görüntü alır sonra pişman olursun çevrede gördüğümü diyorum senin iyiliğin için yoksa ben ne desemde boş sonra üzülme
Ne bileyim vücut geliştirme gibi bir olaya girmiş gibi atmışsın resmini sakın ha erkek gibi vücut geliştirirsin vücudu heşlersin streoid olaylarına girme orada çok tavsiye ederler aman ha squat twist yeterli bir kadın için
Beni rahat döversin abla 😃 bu arada gençliğini böyle faydalı şekilde geçiren, kendine saygısı olan insanlara özellikle KADINLARA bayılıyorum.. Tebrikler
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bu güzel yorumun için çok teşekkürler güzel yürekli KADIN ☺️🙏🙏