Kalıcı kas nasıl yapılır?

Düzenli olarak pilates yapıyorum ancak bıraktığım an yani 2-3 gün yapamayınca kaslar gene kendini salıyor. Ve ben bu durumdan çok sıkıldım. Fitness çalışan, pilates yapan arkadaşlar yardımınızı bekliyorum kalıcı kas nasıl yapılır ya? Her zaman 2-3 gün yapamadığımda böyle kendini salacak mı bu kaslar? :( Yok mu bu kasları kalıcı yapmanın bir yolu?


0|0
19

En İyi Erkek Görüşü

  • kalıcı kas yoktur sporu aksattınmı vücudun dengesini bozdunmu sarkmaya başlarlar bir de protein tozu kullan

    0|0
    0|0
    • bu gidişle onu yapacağım ama :( yapay şeylere karşıyım ya.. alayına tavuk yiyim en iyisi :D

    • ahaha :D şimdi şöyle tavugun içinde sadece protein yokki sen onu yiyosun vücut ayrıştırıyo falan protein tozunda bünyeye direk proteini dayıyorsun hemde daha karlı olursun tavuk yemektense

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • Kalici kas veya gidici kas diye birsey mumkun degildir kaslari ac birakirsaniz vucut onlari kullanir.

    0|0
    0|0
  • Gardaş vücut ağırlığınla çalış örneğin push-up ve pull-up bunlar kalıcı kas yapmana çok yardımcı olacaktır ;)

    0|0
    0|0
  • pilatese hiç bir zaman spor olarak bakma

    0|0
    0|0
  • Protein ağırlıklı beslenmelisin sut ve yumurtayı. Karıştır iç biraz. Ağırlık kullan. Zaten kas oluşumu vücut dinlenmeye geçtiği zaman baslar

    0|0
    0|0
  • 2-3 gün ara verme sporuna... 1 gün ara ver maksimum..

    0|0
    0|0
  • Kas kalıcı olmuyor maalesef haftada iki gün ara veriyorum sanki o iki gün eriyorum resmen

    0|0
    0|0
  • doğru beslenme bilinçli spor ve düzenli uykuyla

    0|0
    0|0
  • Sporu ya surekli yapacaksim ya da hic yapmayacaksin.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor... ;