Squat hakkında...Bacaklarımın üst kısımlar fena ağrıyor. Belimi falan baya ağrıttı normal mi bu?

Ya ben bu linkteki programa uyuyorum ama ilk günde olmama rağmen 50 taneyi bitirdim ama bacaklarımın o üst kısımlar fena ağrıyor ya. Belimi falan baya ağrıttı normal mi bu? :/ https://i.hizliresim.com/y2dWLa.jpg
Squat hakkında...Bacaklarımın üst kısımlar fena ağrıyor. Belimi falan baya ağrıttı normal mi bu?
Cevapla