Bu bencemde haftada 2 kez severek yaptığım zumbayi tanıtmak (övmek) istiyorum.
Hem terapi hem spor diyebiliriz aslında.
Çünkü zumba aynı zamanda muhteşem bir cardio ve aklınızdaki sorunlardan bir süre de olsa uzaklaşmanızı sağlıyor. Başladığınız andan itibaren müziğe uyarak bir ritm yakalıyorsunuz. Ki o ritme uyamasanız bile o kadar hareket sayesinde yine de kalori yakıyorsunuz!
Bu harika bir şey değil mi?
Bazı spor salonlarında gün içerisinde seanslar halinde zumba dersleri veriliyor. Aynı anda birçok kişiyle birlikte belirlenmiş bir koreografiye uymaya çabalıyorsunuz. İnanın bana, eğlencede sınır tanımıyorsunuz.
Evde tek başınıza da çok rahat yapabilirsiniz.
"Dans etmek istiyorum ama tek başıma ne yapsam şaşırıyorum durduğum yerde sallanıyorum öyle" diyorsanız hemen internette arama çubuğuna zumba videoları yazmanız yeterli. Aynı zamanda güzel dans etmeye de başladığınızı fark edeceksiniz.
Zumbanın sonunda 30-35 dakikalık bir seansta 500-600 kalori yakımı sağlayabilirsiniz.
Hiç olmadı birkaç pilates egzersizi ile daha sıkı kollara, daha şekilli bacaklara ve daha ince bir bele sahip olabilirsiniz.
Buraya en sevdiğim koreografilerden birini bırakıyorum.
Sporla kalın.
Okuduğunuz için teşekkürler.
Sadece Dans Ederim Ama Kilo Vermek de İsterim Diyorsanız Zumba Tam Size Göre!
Çok güzel bir konuya değinmişsin teşekkürler. Lakin kilo verdikten sonra vücut da sıkılaşma isteniyorsa ağırlık kaldırılması zorunludur. Kondisyon yerine Zumba yapılmasını tavsiye ederim :D
En İyi Cevaplar