Zumba - Eğlenerek Zayıflamak

Zumba

Eğlenerek Kilo Vermek İsteyenler Buraya!Eğlenerek zayıflamak istiyorsanız buraya??

İlk bencem hatalarım olabilir şimdiden özer dilerim inş. yararlı ve eğlenceli bir bence olur.


Evet arkadaşlar yaz yaklaşıyor haliyle herkesin aklında kışın yazı düşünmeden aldığımız şu fazlalıklar var


Bunlardan kurtulmak için zor diyetlere gerek yok aslında eğlenerekte zayflaya bilirsiniz.

Latin danslarından ilham alan, hızlı ve yavaş ritmli dans hareketlerinin karışımından oluşan zumba sporu hem kalori harcamamızı hem de sıkılaşmamızı sağlıyor.


Zayıflamak, kilo vermek ve fit kalabilmek maalesef emek istiyor her güzel şey gibi. Ama bizim amacımız spor yaparken aynı zamanda eğlenebilmek.


Ancak o zaman sporu yaşam stilimiz haline getirebiliriz değil mi?


Spor olarak dans etmeyi tercih edenler, hazırsanız çok fazla ve hızlı bir şekilde kalori harcamamızı sağlayan zumba dansına sıkı bir giriş için aşağıdaki videolara bir göz atın;)

Umarım beğenirsiniz;)






27|3
1718

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Hep başlamayı düşündüğüm ama bir türlü başlayamadığım şey. İZlerken kalkıp oynayasım gelmedi desem yalan olur :D

    0|0
    0|0

Senin görüşün nedir?

Erkekler Ne Diyor 17

  • O hamburger karnımı acıktırdı

    0|0
    0|0
  • Güzel paylaşım olmuş tebrikler

    0|0
    1|0
  • Teşekkürler.

    0|0
    0|0
  • Gittiğim salonda var bayanlar müthiş rağbet gösteriyor üyelere ücretsiz bazen bakıyorum erkek görüyorum gülüyorum

    0|0
    0|0
  • Ne güzel hem oyna hem kilo ver

    0|0
    0|0
  • :D Zayıflamak isteyen her trlü zayıflar zaten önemli olan sağlıklı şekilde olması ya

    0|0
    0|0
  • Müthiş :)

    0|0
    0|0
  • Sen hic insanity yaptın mi yeğen :D

    0|0
    0|0
    • hayır :) zumbayı tercih ediyorum zumba eğlenerek zayıflamayı amaçlıyor insanity ise daha disiplinli ve zor ama daha etkili olduğunu da kabul ediyorum :)

    • Hepsini Göster
    • P90x te ki plyo insanity de 2. Ay interval plyo sonrasi cok sıkıcı geliyor :D insanity de favorim interval plyo p90x te chest and back ve cheat shoulders triceps :))

  • Fotoda ki ablalar baya bir incelmiş

    0|0
    0|0
  • Ne gıcık bir dans tır

    1|0
    0|0
  • hmmmm

    0|0
    0|0
  • hadi sonunuz hayır olur inş :)

    0|0
    0|0
  • Kanka bunu izlemesi daha güzel sanki be, ben hiç kalk mim, iyiyim böyle...

    0|0
    0|0
  • İyimiş..

    0|0
    0|0
  • hahahah 1 numara süpermiş :D

    0|0
    0|0
  • güzel olmuş

    0|0
    0|0
  • Baliket iyidir :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • Çok öneriyorlar da bende dans yeteneği yok ahahaha

    1|0
    0|0
    • yetenekten ziyade istek önemli :) bence dene aslında yetenekli olduğunu göreceksin :)

  • Yabancı videoları takip ediyorumdum, bunları da bakarım bir ara sağol ;)

    0|0
    0|0
  • Geçen yıl yaptık, çoook yorucu bir dans. Göbeğim yoktu ama sıkılaştı yinede, anneme yaptırdım, çok işe yarıyor :D

    0|0
    0|0
  • kesinlikle!! spor salonuna yazıldım 6 aylık başlayayım dedim ama 10 kere bile gitmedim.. param hiç oldu.. ama dans bu ya dans.. çok enerjik, ritmik çok güzel herkes denemeli yapmalı :))

    0|0
    0|0
  • İlk fırsatta denicem :)

    0|0
    0|0
  • Faydali :)

    0|0
    0|0
  • Oldukça eğlenceli bir spor türü.

    0|0
    0|0
  • cok iyi ya 😄

    0|0
    0|0
  • Tesekkur

    0|0
    0|0
  • Bel inceliyor mu?

    0|0
    0|0
  • Gerçekten güzel duruyor :)

    0|0
    0|0
  • çok etkili görünüyor denemek lazım

    0|0
    0|0
  • kaç kilo verdin :)) ve ne kadar zamanda :)

    0|0
    0|0
    • 1 saate en az 400 kalori yakabilirsin düzenli yapmana bağlı ama dans etmeye başlamadan 1 saat önce su ihtiyacını hallet kişiden kişiye değişebilir kilo vermek düzenli yapman çok önemli

    • Hepsini Göster
    • Ulan biz interval cardio yapio saatte 1200 kaloriyi geciyoruz zbxbxxbxb

    • çok fazla enerji harcıyor 10 dk yaptım nefesim kesildi. xdxd

  • Geçenlerde haberlerde izledim. Eğlenceli bir spor.

    0|0
    0|0
  • Yeni basladim cok eglenceli :)

    0|0
    0|0
  • Güzel paylaşım..

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;