Bahane yok, başlama zamanı geldi! Hemen harekete geç, doğru koşu ayakkabısı ile mükemmel hisset! 🏃
Spor Doğru Koşu Ayakkabısı Seçimiyle Koşunun Mükemmel Bir His Olmasının 6 Sebebi (Sayfa 5) Nike Running Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 46 Doğru Koşu Ayakkabısı Seçimiyle Koşunun Mükemmel Bir His Olmasının 6 Sebebi Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
u fangoria Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Spor konusunda 1,7b cevap paylaştı. Hafif ve rahat bir ayakkabi olmali 0 0 Yorumla
Aliistanbul3455 Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl Rahatlığı ter konması ayaklarını agrıtmaöası 0 0 Yorumla
canfk Takip Et Master Yaş: 24 +1 yıl Spor konusunda 4,6b cevap paylaştı. Ayakkabılar çok güzel 0 0 Yorumla
ProofStriker06 Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Spor konusunda 353 cevap paylaştı. Ayağında bu ayakkabı varken durmakta nesi! :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
585Cevap
Hafif ayakkabı her zaman iyidir.
Spor ayakkabidan tercihim herzaman nike ☝🏻
güzel yazda geldı artık :)
Benimde alasım geldi.
ayakkabı aşktır nike da benim tek sevgilim ❣
Hafif ve rahat bir ayakkabi olmali
1. şıkka katılıyorum.
altı yumuşak olmalı bence
içi rahat olmalı
178 im. Spor ayakkabı cok seviyorum
zaten 4 5 senedir spor ayakkabım bu
Ayakkabı ayakkabıdır azim lazım
hafif ve spora en uygun ayakkabı mükemmeldir
Alıştığından beri başka ayakkabı giyemiyorum
Rahatlığı ter konması ayaklarını agrıtmaöası
Sanırım müzik daha önemli benim için.
Nike her yönüyle her zaman 1 numara
Renk detayları güzel bende alıcam inş
Kendi kendine de koşuyorsa bana uyar :D
Çok güzeller çok rahatlar
Ayakkabılar çok güzel
Rahat hafif bide uygun olursa güzel olur
Nike'ın tüm ayakkabıları çok rahat
Ayakkabı ile spor bir bütündür.
hepsi çok mantıklı lsakdıslndf
ayak rahatlığı çok önemli
Spor ayakkabı arıyodum bunu alırım
spor ayakkabılarım <3
Altı düz hafif ve ortopedik tercih ediyorum
Hiç eskimeyen ve son derece rahat mükemmel adeta
Ayakta calısanlar ıcınde baya ıyı
İşte bu yüzden öncelikle ayakkabı önemlidir.
Ayakkabı önemli bir unsur
Ellerine sağlık çok güzel olmuş
koşmak için vakit olsa ayakkabı kolay
Bende de var bende de
Elimden Gelse Ayakkabı Bile kullanmam :D
Hafif ve esnek olmalıdır
Güzel marka, güzel ayakabı
Koşmaya üşeniyorum ben
devamını bekerizz :))
Ayağında bu ayakkabı varken durmakta nesi! :)
Geri dönecek kadar cesur olduğumu bilmek
Yakın zamanda alacağım
Aynen ya bayiliyorumm
hafif bir ayakkabı olmaıs önemli
koşmak harika bişey zaten :)
Köpek kovalıyorsa koşarım. 😁😁😁
çok iyi ya ama alacam param yok
koşu bandı da dahil mi ayakkabı seçimine
Eğer uçuracaksa neden olmasın
Harikasin. Nike en güzeli...
yazı için teşekkür ederim devamını beklerim
Ayakkabı rahat olucak ya🤭
Güzel bir ürün denemeye değer
2 senedir nike ayakkabım hala kalıbı aynı
Guzel bir bence olmus
Hafif esneklik yeter ya😊
Keşke biraz da ucuz olsa 😔
AMAn rahat olsun yeter
Sanırsam almak vacip oldu😊