
herkese merhaba değerli KS üyeleri benim sıkıntım çok ciddi
tam tamına 1 senedir panik atak ve anksiyete bozukluğu rahatsızlığına sahibim daha doğrusu şöyle anlatmam gerekirse 1 sene önce askere gittim askere gitmeden önce böyle bir hastalığım yoktu herşey acemi birliğinin 1 hafta sonrası oldu bir nefes daralması ve baş dönmesi yaşadım hemen acile gittik tabi kalp'te veya akciğerlerde birşey çıkmadı psikiyatri'ye sevk ettiler anksiyete bozukluğu diye teşhis koydu askerlik süresince'de bununla mücadele edip durdup usta birliğime teslim olduğumda biraz azalma olduğu için daha psikiyatrist'e gitmedim ama askerden yeni geldim hemen hemen 1.5 ay oluyor geleli ama bu illet hiç beni bırakmıyor ne yapabilirim bununla ilgili bu rahatsızlıktan kurtulan var mı yaşam kalitemi çok düşürdü ne bulunduğum yerden uzaklaşabiliyorum ne otobüse binebiliyorum ne soğuk havada dışarda dolaşabiliyorum en ufak bir midem bulansa hemen ölecekmiyim diye kaygılar taşıyorum en büyük sıkıntım'da yer değiştirememe durumu askerlik bitince hepsi biter diye düşündüm ama bir türlü geçmek bilmedi artı yoğun bir depresyon var hani dünyadan veya içindeki hiçbirşeyden tat alamama durumu hayattan kopmak gibi acil yardım...
Güncellemeler
+1 yıl
bu rahatsızlık geçermi kendiliğinden...
Güncellemeler
+1 yıl
var mı bu dertten payidar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar