Panik atak ve anksiyete bozukluğundan kurtulan varmı?

Panik atak ve anksiyete bozukluğundan kurtulan varmı?




herkese merhaba değerli KS üyeleri benim sıkıntım çok ciddi
tam tamına 1 senedir panik atak ve anksiyete bozukluğu rahatsızlığına sahibim daha doğrusu şöyle anlatmam gerekirse 1 sene önce askere gittim askere gitmeden önce böyle bir hastalığım yoktu herşey acemi birliğinin 1 hafta sonrası oldu bir nefes daralması ve baş dönmesi yaşadım hemen acile gittik tabi kalp'te veya akciğerlerde birşey çıkmadı psikiyatri'ye sevk ettiler anksiyete bozukluğu diye teşhis koydu askerlik süresince'de bununla mücadele edip durdup usta birliğime teslim olduğumda biraz azalma olduğu için daha psikiyatrist'e gitmedim ama askerden yeni geldim hemen hemen 1.5 ay oluyor geleli ama bu illet hiç beni bırakmıyor ne yapabilirim bununla ilgili bu rahatsızlıktan kurtulan var mı yaşam kalitemi çok düşürdü ne bulunduğum yerden uzaklaşabiliyorum ne otobüse binebiliyorum ne soğuk havada dışarda dolaşabiliyorum en ufak bir midem bulansa hemen ölecekmiyim diye kaygılar taşıyorum en büyük sıkıntım'da yer değiştirememe durumu askerlik bitince hepsi biter diye düşündüm ama bir türlü geçmek bilmedi artı yoğun bir depresyon var hani dünyadan veya içindeki hiçbirşeyden tat alamama durumu hayattan kopmak gibi acil yardım...
Güncellemeler
+1 yıl
bu rahatsızlık geçermi kendiliğinden...
Güncellemeler
+1 yıl
var mı bu dertten payidar
Panik atak ve anksiyete bozukluğundan kurtulan varmı?
Cevapla