Bildiğiniz, metabolizma hızlandıran, yağ yakımını arttıran besinler veya içecekler var mı? Hem kilo vermeye çalışan arkadaşlar varsa önerilerinizle yardımcı olmuş olursunuz.
Metabolizmayı hızlandırıp, yağ yakımını arttıran yiyecek ve içecekler nelerdir?
güzel bir soru olmuş teşekkürler Metabolizması genetik faktörlere bağlı olarak yavaş olan insanların metabolizmayı hızlandırmak için besinlerini az tüketmesi yerine bu günlerde çok popüler olan günlük olarak ev yürüyüş sporunu yapmalarını tavsiye ediyorum.
Başlangıç seviyesi 1 mil ile başlayabilirsiniz (15 dakikanızı alıcaktır)
BU ŞEKİLDE yağ yakımını sağlayabilirsiniz. İnanın bu programla çevremdeki bir çok insan inanılmaz derece de zayıfladılar. Spor salonuna gitmeden evde günlük yapabileceğiniz bu küçük programla zayıflamak artık çok kolay.
Bunun dışında yemek yeme arzusunu dindiremeyen arkadaşlara YOĞURT KÜRÜNÜ tavsiye ediyorum.
3 günde 1 bir kase yağsız yoğurda birer çay kaşığı tarçın, zencefil tozu , zerdaçal tozu ekleyerek karıştırıp tüketin özellikle şeker, çikolata gibi isteklerinizin daha da azalacağını bir kaç kullanımdan sonra farkedeceksinizdir not : zerdaçal ve zencefili atarlarda rahatça bulabilirsiniz
Umarım bu 2 tavsiyeme kulak verir ve sonuçları kendi gözünüzle görürsünüz yorumumu okuduğunuz için teşekkürler :D
Kahvaltıda omlet, menemen veya haşlanmış yumurta ile yapacağınız kahvaltı tokluk sürenizin daha uzun olmasını, kan şekerinin daha dengeli olmasını sağlar ve sizi güne hazır hale getirir. Ayrıca, hızlanmış bir metabolizma istiyorsanız yumurta vazgeçilmeziniz olmalıdır. Et ve türevlerini her Gün bir öğün mutlaka tüketmeliyiz. Sadece sebze tüketerek kilo vermeyi hayal ediyorsanız bu hep hayaliniz olarak kalacaktır. Tabii ki önemli olan diğer önemli bir nokta ise, sürekli olarak et tüketmemektir. Süt ve ürünlerinde gün içerisinde iki Su bardağı süt veya iki kase yoğurta denk gelecek kadar kalsiyum almanız metabolizmanızın daha hızlı çalışmasına katkı sağlayacaktır. Özellikle bir öğünde kesinlikle bir protein kaynağı bulundurmalısınız. Yani sebze yediğiniz öğünlerde yanına yoğurt eklemeniz hem kan şekeri dengesi açısından hem kalsiyum alımı açısından hem de metabolizmanın hızlanması açısından önemlidir.
Dogru bir yorum yazdiginiz için ben sadece bir kaç sey eklemek istedim gun boyu limon ve su tuketmek veya Yesil çay, vazgeçilmezim gunde 3 kez , metabolizmayi hizlandirir ve yag yakiminda etkili olur !
Sabahları şekersiz sütlü kahveyle güne başlaman kalori yakmanı hizlandiracaktir. Kahve icemiyorsan yeşil elma ye maden suyu gunde en az 2 şişe. Ve günde en az yarım limon tüket. Çayın içine sık, olduğu gibi ye; eğer hiç birini yapamiyorsan akşam saatleri açlık krizin tuttugunda 1 kase yogurdun içine sık üzerine de bolca pul biber o karışımı ye tadı kötü değil aksine güzel. Ben 11 kilo verdim diyetisyensiz, yok denecek kadar az sporla. Kilo vereli 1 yıl oldu ve verdiğim kiloyu geri almadim hala kilo vermeye devam ediyorum.
Hiçbir besin yağ yaktırmaz sadece içinde bulunan toksinler kısmî olarak metabolizmayı hızlandırır. Metabolizma hızı yaşa, cinsiyete ve genetiğe bağlı olarak değişkenlik gösterir. Tabii metabolizmayı artıran besinler var.
Kilo problemim yok fakat 2-3 kilo vermeye kalktım akşam yemeğini falan kestim yine de veremedim. Ta ki bir iksir hazırlayıp kullanana kadar. ve işin tuhafı 3 öğün yemek yememe rağmen verdim. Ama bu iksiri söylemeyeceğim ne yazık ki
Yoğurt bağışıklık sisteminin efendisidir , Ayrıca bol bol yeşillik tüketilmeli (marul, salatalık , vb yemek yanında salata) Çünkü yeşillik tam anlamıyla erimez. Tamamen yapılmadığı gibi vitaminleri bir yana sindirim ve boşaltım sistemini de kolaylaştırır
Doğal yağ dışındaki her şeyden olabildiğince uzak durmak. Meyve olarak ayva, elma kısaca asidik meyve vs sebze olarak limon, biber, ıspanak, maydanoz, nane vs vs. Kısaca asidik, içinde demir bakımından da zenginlik varsa bunlar hem sağlığa faydalı hem de yağ yakımınızı hızlandırır.
Bence yağ yaktiran besinler yerine yağ yapanlara odaklanip onlardan uzak durmak çok daha uygun bir yaklaşım olur. Tabii ki daha çok hareket ve sporu da unutmadan. Kilo sorunumuzun sağlıksız beslenmeden kaynaklandığını düşünüyorum.
günde bir bardak limonlu su içiyorum ben.. sonrasında işte on beş gün ayda dört yemek kaşıgı yogurt bir tatlı kaşıgı pul biber yarım limon karışımını yapıyorum faydası oluyor yag yakıyor ama herşeyden önemlisi hareket şart
Daha çok su tüketeyim diye suya tarçın kabuğu limon salatalık dilimi taze nane gibi şeyler atıyorum pratik oluyor. Tabi ki hepsini bir arada kullanmıyorum. Metabolizma içinde yararlı olduğunu okumuştum tavsiye ederim.
Valla kardeşim normal yememe içmeme devam ediyorum her yemek sonrası bir bardak yeşil çay içiyorum gerçekten etkisini gösteriyor rahatlatıyor birde insanı
Kilo vermekten kastın yürüyen "çubuğa" benzemekse tarif çok basit: 24 saat uyu bişe yeme, 3 haftada sonuç alırsın. Ama eğer yeterince beslenip doyunca masadan kalkmayı becerirsen o ayrı
En İyi Cevaplar