Biraz uzun yazdım ama nolur yardım edin? nolcek benim bu halim ne yapmalıyım?

ben eskiden sacı boyalı makyajlı birisiydim sonra bir gün saçlarımı kıllarımı vs kazıyarak kurtulabilecegimi ögrendim sonra saçlarımı kıllarımı her ay kazıdım toplam 4 ay boyunca boyalardan kurtuldum artık dogaldım dogal sarı kumral arası bişeyim tekrardan neyse saçlar kısa diye evden çıkmadım 1 sene uzasın diye şimdi uzadılar dışarıda çıkıyorum ama herşeyden herkesden korkuyorum artık mutsuzum yaşım oldu 21 yaşıtlarımın çocukları oldu hatta benden 1 yaş küçük kızın 2ci bebegi oldu kendimi evde kalmış gibi hissediyorum evlensem çocugum olsa tüm sıkıntılarım gitcek gibi geliyor ama ben görücü usülü evlenmem çok istemeye geliyorlar ama görücü usülü evlenmem sevgilide yapamam çok utangacım sizce nolcek benim bu halim ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
cevap yok mu :( :,(
Güncellemeler
+1 yıl
cvp?
Biraz uzun yazdım ama nolur yardım edin? nolcek benim bu halim ne yapmalıyım?
Cevapla