ben eskiden sacı boyalı makyajlı birisiydim sonra bir gün saçlarımı kıllarımı vs kazıyarak kurtulabilecegimi ögrendim sonra saçlarımı kıllarımı her ay kazıdım toplam 4 ay boyunca boyalardan kurtuldum artık dogaldım dogal sarı kumral arası bişeyim tekrardan neyse saçlar kısa diye evden çıkmadım 1 sene uzasın diye şimdi uzadılar dışarıda çıkıyorum ama herşeyden herkesden korkuyorum artık mutsuzum yaşım oldu 21 yaşıtlarımın çocukları oldu hatta benden 1 yaş küçük kızın 2ci bebegi oldu kendimi evde kalmış gibi hissediyorum evlensem çocugum olsa tüm sıkıntılarım gitcek gibi geliyor ama ben görücü usülü evlenmem çok istemeye geliyorlar ama görücü usülü evlenmem sevgilide yapamam çok utangacım sizce nolcek benim bu halim ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
cevap yok mu :( :,(
Güncellemeler
+1 yıl
cvp?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar