Ne yapacağım ben biraz uzun yazdım ama yardımcı olur musunuz?

Ben evliyim eşim 26 ben 19 yaşındayım. İlişkinin 3. Ayında beni aldattı ve ben günlerce sinir krizi geçirdim, kabullenemedim. Hakkını yemicem ben öğrendikten sonra baya pişman oldu defalarca kez özür diledi. Aradan 1 ay geçti aklımdan çıkarmaya çalışırken kız bana videolarını fotolarını konuşmalarını ekran görüntüsü attı. Bir de beni kızdırmak için “kocan benim şuramı çok beğeniyordu” tarzında konuşuyordu. En son dayanamadım kızı aradım konuştum niye peşini bırakmıyorsun diye falan kız da bana küfür etti telefonda küfür edince ben de sinirlendim ben de küfür ettim. Eşim telefonu kapattı elimden aldı be bana dedi ki “kız haklı”. O öyle deyince afalladım bi an beynimden aşağı kaynar sular döküldü bişey demeden çıktım hava aldım sakinleşmeye çalıştım. Sonra kızın annesi aramaya başladı bir çok numaradan her gün beni tahrik etmeye çalıştılar. 4 ay bu böyle sürdü. En son numaramızı değiştirdik kimse yazmıyor etmiyor. Ben de dolayısı ile eşime güvenmiyorum nasıl olsa her dışarı çıktığında o kızla konuştu. Dışarı çıktığında sürekli görüntülü arıyorum etrafı göster falan diyorum o da şikayetçi bu durumdan. (Fiziksel olarak aldatmadı eskiden birşeyler yaşamışlar ve kız bunun peşini bırakmamış benleyken fiziken bir şey yaşamamışlar ama aşkımlı sevgilimli konuşmuşlar. Ben de gördüm zaten mesajları). Ben şu an evliliğimi bitirsem vicdan azabı çekeceğim o da şu yüzden tamam beni aldattı ama pişman oldu aşırı pişman oldu bunu hissettim ve çok çabaladı benim için. Bu manipülasyon mu bilmiyorum
Ne yapacağım ben biraz uzun yazdım ama yardımcı olur musunuz?
Cevapla