Çok uzun yazdım okuyup bana yardımcı olur musunuz?

Merhaba, uzun süredir çok düşünüyorum. Evli bi adamla birlikteydim çok utanıyorum , bana büyük zararlar verdi ve en son konuştuğumuzda beni çok sevdiğini söyledi Ümit dolu aşk dolu üstüne 2 gün aramadı bi arkadaşım gösterdi karısı profil yapmış ikisini bende yazdım içimden gelen herşeyi beni cümlemin sonlarında ona dedim seni hiç unutmayacam bana çok kötülük yaptın sen de kızına baktıkça beni hatırla, benim içimdeki küçük kızı sen öldürdün 1 hafta sonra aradı açmadım sonra o ay sonuna kadar 4 defa aradı o kadar açmadım zaten beni öldü bil demiştim lütfen beni küçümsemeyin karşımdaki insan bana çok büyük oyunlar oynadı şimdi size sormak istediğim o kullandığım kızına baktıkça beni hatırla lafında ben kızına karşı kötü niyetlimi görünüyorum? kesinlikle kötü niyetli yazmadım , dilerim ahım çocuğundan çıkmaz ondan çıkar

Çok uzun yazdım okuyup bana yardımcı olur musunuz?
Cevapla